Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Yeni Bir Ürünün Tanıtımı Nasıl Yapılır?

Hoş geldin! HelenPioda tarafından topluluğumuza katılmaya davet edildiniz. Kaydolmak için lütfen burayı tıklayın.
Yeni Bir Ürünün Tanıtımı Nasıl Yapılır?
0
297

nicebayan

FD Üye
Katılım
Ara 24, 2016
Mesajlar
94,678
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
37
Web sitesi
nicebayan.com
F-D Coin
95
Siz ve meslektaşlarınız, yeni ürününüzün hakkında son derece heyecanlısınız Soru şu, tüketicinin sizinle aynı heyecanı paylaşmasını nasıl sağlayacaksınız? Tanıtım, yeni ürününüzü, fikrinizi ya da görüşünüzü dünyaya sunma oyunudur Yeni mahsul pazarlaması, sunduğunuz ürün ve içinde bulunduğunuz pazar hakkında tam bir değerleme kapsamak zorundadır Yeni ürünün tasarım sürecindeki işlevselliğinden tanıtıma dek, *her küçük gelişme ürün lansmanında etkinliğinizi arttıracak Aşağıda piyasaya yeni bir ürünü takdim etmek için zorunlu olan esas noktaları inceleyebilirsiniz:


Sunum ve Ambalajlama: Yeni mahsul tasarımı ve ambalajlama için yatırım yapın Dış Görünüş her şeydir Herhangi bir satışın yüzde doksanını oluşturur Yeni ürününüzün görünüşü, herzamanki bir ürün olsa bile muhabere ve ilham verici olmalıdır Tasarım esnasında genel pazar gidişatını denetleyin ve rekabet ettiğiniz ürünleri özenle inceleyin Ürününüzün rekabet ettiğiniz diğer ürünlerden daha iyi görünmesini nasıl sağlarsınız? Ürününüzün paketlemesi için bir grafik tasarımcıya yatırım yapmalısınız Oldukça ufak bir yatırım ile birlikte iyi bir şekilde paketlenmiş bir mahsul piyasada kaldığı sürece tanıtım olanağı sağlar


Ticari Lansman: Yeni ürünün tasarım aşaması tamamlandığında, ürününüzü endüstrinin ilgisine ve yerinde dağıtıcılara sunmaya hazırsınızdır Tüketicilerin yeni ürününüze olan tepkisini ve hangi endüstrinin ürününüzü daha hevesli biçimde karşıladığını görmek için ticari ve tüketicilere yönelik olan fuarları arayıp bulunuz Fuarların küçük ya da büyük, yöresel ya da uluslararası olması fark etmez, pazarlama ve yayılma ağınız zayıfsa fuarlar fiyatı yüksek olmayan mahsul pazarlama fırsatlarıdır
Yeni Mahsul Lansmanını Halka Açılmak: Önce ürününüzün yönetimi ve sunumuyla uğraştınız, hemen mahsul lansmanınızı daha geniş bir tüketici pazarına hazırlayabilirsiniz Küresel ya da bölgesel dağıtımı hedefleyip hedeflemediğinize bakmaksızın dört kolay mahsul pazarlama kategorisinde bu durumu değerlendirebiliriz
İnternet: İnternet derhal geniş erişim olanağı karşılayan, pahalı olmayan bir mahsul pazarlama aracıdır İyi bir html programcısına yatırım yapın, ürününüzü özetleyip basitçe tanıtımını yapacak tasarımcıya sahip olun Yeni ürününüz ve onun meziyetlerini görünmek için bloglar ve internet üzerinden verme fırsatlarını aklınızda bulundurun
Video: Görmek inanmak, güvenmek satın almaktır Ürününüzün video ile tanıtımı için bir profesyonel ile çalışın Web sayfanızda göstermeniz için ufak bir klip, mağazanızın önünde çevirmek için bir video veya yöresel televizyonun kampanyası için marifetli bir filmi tasarlatabilirsiniz Ürününüzü ve pazarını düşününün, ardından pazarı izleyen tüketicilere yönelik bir mantıksal bağ oluşturun
Radyo: Diğer kitle iletişim araçlarından gelen tüm rekabete rağmen, bilhassa maliyeti açısından radyo çok iyi bir tanıtım kaynağıdır Çoğu radyo istasyonu naklen yayın sunucuları ile tanıtım olanağı sağlar, yazarları da ürününüze ve dinleyenlerine özel kampanyaları oluştururlar
Yazılı Basın: Yeni ürününüzü tanıtmak için bütün öteki çabalarınızda da olduğu gibi, hangi pazara karşın olduğunuzu dikkate alın *Potansiyel müşterilerinize en iyi nerede ve nasıl ulaşacaksınız Tüm lokal gazetelerde yer almak geniş bir alan açısından tek büyük bölgesel bir gazetede yer almaktan daha iyi olabilir veya durumun tam tersi de geçerli olabilir
İmkanlarınız doğrultusunda tüketici pazarına ürününüz ile ilgili heyecanınızı anlatın Pazarı değiştiremezsiniz ama onu öğrenebilirsiniz Yeni mahsul geliştirme ve yeni mahsul lansmanı mekanizmalarını kullanarak ürününüzü pazardaki doldurulmayı can atarak bekleyen boşluğa göre şekillendirin
 
858,500Konular
982,387Mesajlar
32,979Kullanıcılar
kara kartalSon üye
Üst Alt