Yeşim Dokuma’in Burberry başarısı DÜNYACA meşhur Burberry markası için günlük ve spor kıyafetler üreten Yeşim Dokuma, Burberry’nin sattığı polo tişörtlerin yüzde 66’sını üretiyor Yeşim Dokuma’in Burberry’e üretiminin birinci yılı sebebiyle düzenlediği ’Burberry Günü’ne katılan Burberry Satınalma Direktörü May Chong, Yeşim Dokuma’in erkek kategorisindeki örme grubunda dünyada çalıştıkları dört firmadan biri olduğunu söyledi May Chong, bu gruptaki siparişlerin yüzde 66’sını Yeşim Tekstil’e verdiklerini ve önümüzdeki günlerde üretim adedini artırmayı planladıklarını söyledi Chong, üretimlerinin bir kısmını takriben 15 yıldır İtalya’dan Türkiye’ye çekmelerinde en büyük etkenin Yeşim’in entegre bir tesis olmasının yanısıra üretim ve hizmet kalitesinin, hızının, sosyal adaptasyon ve elastikiyet konusundaki başarısının kayda değer rol oynadığına dikkat çekti hurriyetcom