iltasyazilim
FD Üye
YouTube'un müzik sektörü için faydalı olup olmadığı konusunda Google ve kayıt firmaları arasındaki tartışma sürüyor Youtube, durduğunuz tarafa göre ya vazgeçilmez bir gelir kaynağı ya da insanların bedava müzik dinlediği bir açık kapı Google ise bu sorunu artık kökünden çözmek istiyor
Google, YouTube'un sanatçılara ne kadar çok veya ne kadar az kazandırdığın ortaya çıkarmak üzere RBB Economics'i görevlendirdi Bir dizi araştırma yapan RBB Economics'ten ilk sonuçlar gelmeye başladı Sonuçlara göre YouTube yarın kapansaydı, kullanıcılar müzisyenlere daha da az kazandıracak çözümlere yöneleceklerdi
Almanya, Fransa, İtalya ve İngiltere'de 1500 kişiyle yapılan anketlere göre YouTube olmasaydı, korsan olarak dinlenen içeriğin oranı yüzde 29 artacaktı Toplamda YouTube'da harcanan vaktin yüzde 85'i daha az değerli kanallaraaktarılacaktı (bir başka deyişle, radyo gibi sanatçılara YouTube'tan daha az para veren platformlara)
Google'ın yaptığı duyuruya göre Youtube, pazarı küçülten değil, genişleten bir etkiye sahip Firmanın sanatçılara söylediğine göre şarkıları ücretsiz sunmak, uzun vadede sanatçılar için daha kazançlı Araştırmaya göre belirli şarkıları YouTube'tan kaldırmak, bu parçaların Spotify gibi diğer hizmetlerde çalınma sıklığını artırmıyor bile
Araştırmadan yeni raporlar ve sonuçlar gelmeye devam edecek ancak Google, şu ana kadar durumdan oldukça memnun Son olarak YouTube'un müzik sektörüne 2019'da sadece gelirlerinden 1 milyar dolardan fazla ödemede bulunduğunu belirtmekte fayda var
Önceki HaberSızan Görüntü 105inçlik iPad Pro 2'yi Gösteriyor *
Google, YouTube'un sanatçılara ne kadar çok veya ne kadar az kazandırdığın ortaya çıkarmak üzere RBB Economics'i görevlendirdi Bir dizi araştırma yapan RBB Economics'ten ilk sonuçlar gelmeye başladı Sonuçlara göre YouTube yarın kapansaydı, kullanıcılar müzisyenlere daha da az kazandıracak çözümlere yöneleceklerdi
Almanya, Fransa, İtalya ve İngiltere'de 1500 kişiyle yapılan anketlere göre YouTube olmasaydı, korsan olarak dinlenen içeriğin oranı yüzde 29 artacaktı Toplamda YouTube'da harcanan vaktin yüzde 85'i daha az değerli kanallaraaktarılacaktı (bir başka deyişle, radyo gibi sanatçılara YouTube'tan daha az para veren platformlara)
Google'ın yaptığı duyuruya göre Youtube, pazarı küçülten değil, genişleten bir etkiye sahip Firmanın sanatçılara söylediğine göre şarkıları ücretsiz sunmak, uzun vadede sanatçılar için daha kazançlı Araştırmaya göre belirli şarkıları YouTube'tan kaldırmak, bu parçaların Spotify gibi diğer hizmetlerde çalınma sıklığını artırmıyor bile
Araştırmadan yeni raporlar ve sonuçlar gelmeye devam edecek ancak Google, şu ana kadar durumdan oldukça memnun Son olarak YouTube'un müzik sektörüne 2019'da sadece gelirlerinden 1 milyar dolardan fazla ödemede bulunduğunu belirtmekte fayda var
Önceki HaberSızan Görüntü 105inçlik iPad Pro 2'yi Gösteriyor *