Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

youtube reklamları nedir?

youtube reklamları nedir?
0
293

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
85
Puan
48
F-D Coin
0
Her ay ortalama olarak 1,5 Milyar kullanıcı Youtube’da giriş yaparak 1 saatini video izlemeye ayırıyor Bu açıdan bakıldığı zaman Youtube’un televizyonlara bile rakip olduğu görülmektedir Bütün bunlar değerlendirildiği zaman ise Youtube’un vazgeçilmez bir aracı olduğu ortaya çıkıyor Dünya genelinde en çok ziyaret edilen video sitesi olan Youtube, her geçen gün daha fazla ilgi görüyor 2019 yılında yapılmış olan bir araştırmaya göre Youtube ziyaretçi sayısı aylık bazda 15 milyara ulaştığı belirlenmiştir

Yapılan araştırmalar, Youtube’un önemini ortaya koyuyor Google’dan sonra en çok arama yapılan ikinci platform olan Youtube verenlerin bu alana yönelmesini sağlıyor Youtube reklamları, Youtube modelleri ve avantajları hakkında geniş bilgiler verdiğimiz yazımız sayesinde Youtube reklamlarının önemini daha iyi anlayacaksınız

Youtube Reklamları

Organik platformu olan Youtube, günümüzde özellikle de müzik dinleme platformu haline gelmiştir Youtube kanalı ile sunulan bir video, kısa süre içerisinde milyonlarca izleyiciye ulaşmaktadır Bu nedenle Youtube reklamlarına gösterilen ilgi her geçen gün artıyor Yapılan reklamlar sayesinde insan etkileşimi artar ve paylaşım, beğeni ve yorum geldikçe de izlenme oranı artmaktadır Youtube reklamlarının en çok beğenilen özelliği izlendiği zaman ücret ödenmesidir

Reklamlar sayesine firmanızı ve hizmetlerinizi en iyi şekilde aktarabilirsiniz Bu sayede hedef kitlenize hızlı bir şekilde ulaşabilir ve hedef kitlenizin ilgisini kısa sürede çekebilirsiniz Bu konularda uzman olan ekibimiz elinden geleni yapacaktır

Platformun modellerini sürekli güçlendiren Youtube, sisteme yeni hedefleme seçenekleri eklemektedir Bu sayede kullanıcıların data ve iç görülerini derinlemesine analiz eder Müşteri anlayışına yeni bir boyut kazandıran Youtube, firmaların ürün ve hizmetlerini en iyi şekilde tanıtmasını sağlar Reklam vermek isteyenlere isabetli hedefleme konusunda en iyi yöntemleri sunuyoruz Bu sayede Google hesaplarında bulunan veriler kullanılarak, derinlemesine ve başarılı bir hedefleme yapılabilmektedir

Dünya’nın en büyük arama motoru olan Youtube, Türkiye’de yüksek oranda izlenme payına sahiptir Bu nedenle her marka Youtube ‘da verme konusunda yarışmaktadır Youtube reklamları bilgisayarlardan izlenebildiği gibi tabletler, mobil cihazlar ve akıllı televizyonlardan da izlenebilmektedir Bu sayede daha fazla kişiye ulaşmanız mümkün hale gelir

Bu kadar popüler hale gelen bir platform olan Youtube’da kendi markasını göstermek isteyen firmalar, Youtube modellerine büyük rağbet gösteriyor Markaların kitlesi ile özel olarak bir iletişim kurmasını sağlayan Youtube reklamları ile kullanıcılara her duyuruyu ve bilgiyi iletebilirsiniz Bu sayede marka bilinirliği ile beraber satışlarınızda da artış görülür

Gelişmiş hedefleme seçeneklerimiz ile potansiyel müşteri kitlenizi artırarak, onlar üzerinde markanız ile ilgili bir etki oluşturuyoruz Sadece Türkiye ile sınırlı kalmayan bu reklamlar, dünya genelinde de izlenebilir durumdadır Buna paralel olarak markaların bilinirliği oluşturularak, hizmet ya da ürün satışı yapacak olan firmalara yardımcı olunur En etkili modellerinden biri olan YouTube reklamları ile küçük – orta – büyük ölçekli işletmeler hedeflerine kısa sürede ulaşırlar

Oluşturduğumuz Youtube modelleri ile çalışmaların izlenme oranları, tıklanma sayıları ve bunun gibi birçok ayrıntısı takip edilebiliyor Bu da verimli bir çalışmalarının yapılmasını sağlıyor Bu sayede hedef kitlesine ulaşan firmalar, müşterileri tarafından dönüşüm sağlayabilmektedir

Youtube Reklam Modelleri

Youtube video reklamlarının hedef kitleler üzerindeki olumlu etkisi kanıtlanmıştır Bu nedenle kısa sürede büyüme hedefi taşıyan markalar, pazarlama stratejilerinin başına Youtube reklamlarını eklemiştir

Youtube reklamlarınız izlenildiği zaman ödeme yapılır Videonun ilk 30 saniyesi için YouTube’a ödeme yapmıyorsunuz Ancak 30 saniyeden sonra izlenildiği kadar ödeme yapmanız istenir Bu nedenle en doğru mesajınızı ilk 30 saniye içerisinde verirseniz, maliyetini de azaltmış olursunuz Bu konuda kendini geliştirmiş olan ve gerekli eğitimi alan uzman ekibimiz markanız için en doğru mesajı en etkili şekilde sunmanıza yardımcı olur

Youtube reklamlarını en doğru şekilde yapmanız için hizmetinize ve markanıza uygun modelinin seçilmesi önemlidir Kendi başınıza en doğru adımız atmanız çok zordur Bu nedenle başarılı bir ekip ile çalışmanız, markanızın geleceği için gereklidir Ekibimiz bu konuda gece – gündüz çalışarak profesyonel hizmetlere imza atıyor

Firmanızın ürün ve hizmet tanıtımını Youtube reklamları aracılığı ile yaparken kullanmış olduğumuz modelleri hakkında aşağıda geniş bilgiler verilecektir Bu bilgiler ışığında sizlerde rakiplerinizi geride bırakmak istiyorsanız, bizimle istediğiniz zaman iletişime geçebilirsiniz

Treuview Yayın İçi Reklamlar

Youtube modelleri arasında en yaygın olarak kullanılan türüdür Reklamlar hedeflenen videoların içerisinde gösterilir Kullanılan reklamınızı görüntüleyen kullanıcılar, 5 saniye tamamlanmadığı sürece reklamı atlayamaz Ancak 5 saniye sonrasında atlanabilir

Yayınlanan reklamınız 30 saniyeden daha az izlenildiği zaman ücret ödemezsiniz Eğer videosu 30 saniyeden kısa ise videonun tamamı izlendiği zaman ücret alınır Bu türünde temel amaç basit izlenme sayısının artırılmasıdır Bu modelinin en büyük avantajı, bütün cihazlarda görüntülenebilir olmasıdır

Bu modelinin Treuview for Shopping isimli bir alt modeli de bulunmaktadır Tanıtımı yapılan ürün, reklamın sağ tarafında ya da videonun içerisinde gösterilebilmektedir Bu sayede videoyu izleyen kullanıcılar dönüşüm gerçekleştirmeye yönlendirilmektedir Yapılan tıklamalar maliyet oluşturmuyor ancak görüntülenme başına ücret ödeniyor

Video Discovery Reklam Türü

Eskiden Treuview in Display olarak bilinen bu modelinde, Youtube ana sayfasında, video sayfasının sağ kısmında ya da rama sayfasında reklamlar sunulmaktadır Bu modelinde de görüntülenme başına ücret ödenmektedir

Kullanıcılar video ya da kanal sayfasına yönlendirilmektedir Bu modelde de temel metrik video izlenme sayısıdır Diğer yöntemlere göre % 100 oranında izlenme oranı daha yüksek oluyor Youtube videolarının yan tarafında ya da mobil cihazlarda izlenebilen bu modelde kullanıcılar yalnızca reklamı izlemeyi tercih eder ise izlemektedir Eğer videoda bulunan küçük resme tıklanarak video izlendiği zaman ücret ödenir

Bumper Video Reklam Modeli

Bu Youtube modelinde atlanamayan videolar bulunduğu için videoların 6 saniyeden uzun olmaması önemlidir Bu nedenle kullanıcıların dikkatini çekecek çarpıcı bir mesaj hazırlanır ve 6 saniye içerisinde kullanıcıya sunulur

Çok geniş bir kitleye en iyi mesajların iletilmesi için kısa videolar hazırlanır Bu modeli kısa bir zaman önce hayatımıza girmiştir Görüntülenme başına ücret alınan bu türünde başarı sağlamanız için ekibimiz en iyi mesajı hazırlayarak, hedef kitlenizin dikkatini çekmeyi başarmaktadır Bumper video reklamları dizüstü, masaüstü ve mobil cihazlarda görüntülenebilmektedir

Videonun Ortasında Yer Verilen Reklam Modeli

Bu türü 15 dakikadan daha uzun olan videolar için tercih edilmektedir Televizyonda olduğu gibi video içerisine aralıklar ile reklamlar yerleştirilir Görüntülemeyi yapan kişilerin videoya devam etmeleri için reklamların izlenmesi gerekecektir Bu türü dizüstü, masaüstü ve mobil cihazlarda görüntülenebilmektedir

Ödemeler yayınlanan reklamın türüne göre değişmektedir Videonun orta kısmında gösterilen Trueview bir ise kullanıcı reklamın ya tamamını ya da 30 saniyesini izlemek zorundadır Eğer BGBM tabanlı bir uygulanıyor ise kullanıcı uzunluktan bağımsız bir şekilde reklamın tamamını izler

Youtube Reklamlarının Sağladığı Faydalar

Youtube reklamları ile sunulan her videonun izlenmesi, tıklanması ya da kullanıcıların reklamın ne kadarlık kısmını izlediği gibi birçok önemli veriye ulaşılmaktadır Bu sayede ödediğiniz ücretin nereye gittiğinden de tamamı ile emin olabilirsiniz % 100 ölçülebilir bir özellik sunan Youtube reklamları, hedeflerinize kısa sürede ulaşmanızı ve ilerlediğiniz yolu takip etmenizi sağlar Gelişmiş hedefleme seçenekleri sunan Youtube reklamları sayesinde video reklamlarına ne kadar bir bütçe ayırmanız gerektiği, reklamın hangi sürede ve hangi hedef kitleye ulaşılacağı belirlenir Uzmanlarımız bu konuda en iyi stratejisini oluşturarak amaçlarınıza kısa yoldan ulaşmanızı sağlar

En etkili ve en verimli kanalı olan Youtube, gelişmiş hedefleme seçenekleri sunan yaratıcı videolar ortaya çıkarılmaktadır Etkili ve verimli sonuçlar elde etmenizi sağlayan yöntemleri belirleyen kurumumuz, işletmeleriniz için düşük ücretleri ile yüksek dönüşümler elde etmenizi sağlar

Youtube reklamlarının en önemli özelliklerinden biri de izlenme olmadığı zaman ücret ödenmemesidir Reklamlar yalnızca izlendiği zaman ya da 30 saniye izlendiği zaman ücret ödenir Bu sayede hedef kitlenizin ilgisini çeken reklamları izlemeleri sağlandığı için markanızın bilinirliği artar

En iyi ve en kapsamlı video sitesi olan Youtube, günlük 3 Milyar video gösterimine sahiptir İnternet kullanımı yapan kişilerin büyük bir oranı vaktini Youtube’da geçirmektedir Youtube çalışmalarının başarılı olabilmesi için kreatif çalışmaların da iyi olması sağlanır Bu nedenle işinde uzman olan ekibimiz ile etkili stratejiler ve mesajları belirleyerek, kısa sürede ve uygun fiyatlar ile markanızı hedef kitlenize daha kolay tanıtabileceksiniz
 

Similar threads

YouTube’da Reklam Vermenin Yararları YouTube’da reklam vermenin, hedefleme ve özelleştirmeden, ölçülebilirlik ve uygun maliyetlere kadar birçok yararı var. Ancak en önemli artısı aslında en basit olanı: erişim. YouTube reklamlarının markanız için neler yapabileceğini inceleyelim. Dijital...
Cevaplar
0
Görüntüleme
164
Teknolojinin durdurulamayan gelişimi her geçen gün farklı bir yeniliğin hayatımıza girmesini sağlıyor İnternet ve mobil cihaz kullanımının artmasını sağlayan teknolojik gelişmeler ile ihtiyaçlarınızı anında karşılayabiliyorsunuz İnternet kullanımı yaygınlaştıkça özellikle sosyal medya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
234
CPV (Cost Per View) yani “Görüntüleme Başına Maliyet (kısaltması GBM), teklifi Youtube veya İçerik sitelerinde TrueView video reklamları için reklamın görüntülenerek izlenme maliyetidir CPV teklifiyle, sadece video görüntülemeleri veya etkileşimler için ödeme yaparsınız Hazırlanan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
112
Günümüzde sosyal medya kullanımına olan ilgi bir hayli artmıştır İnternet kullanımının artmasına paralel olarak sosyal medya ağları marka ve müşteriler için bir araya gelme platformuna dönüştürülmüştür Hızlı bir şekilde gelişen sosyal medya platformları, geleneksel medyanın bile önüne geçmiştir...
Cevaplar
0
Görüntüleme
152
Dünyaca ünlü video paylaşım sitesi Youtube ülkemizde hala yasaklılar listesindeKimine göre saçma bir uygulama olmasına rağmen bu, yasak gerçeğini ne yazık ki değiştirmiyorAma bugün internet sitelerini dolaştığımızda çoğu zaman youtube videolarının eklenmiş olduğunu görmüşüzdürÇünkü siteye giriş...
Cevaplar
0
Görüntüleme
719
858,461Konular
981,117Mesajlar
29,532Kullanıcılar
Üst Alt