Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

YouTube, Yeni Reklam Özelliğini Duyurdu: Sıklık Ayarlanacak!

YouTube, Yeni Reklam Özelliğini Duyurdu: Sıklık Ayarlanacak!
0
118

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90

Her gün yüz milyonlarca kişinin vakit geçirdiği YouTube, reklam siyasetinde hem içerik üreticileri hem de izleyicileri yakından ilgilendiren yeni değişikliklere imza attı. Şirket, New York’ta gerçekleştirdiği YouTube Brandcast sunumunda kullanıcıların sıklıkla şikayet ettiği reklam sıklığı konusuna yeni bir tahlil getirdi.

YouTube, MrBeast üzere YouTube’un en tanınan içerik üreticilerinin de katıldığı sunumda reklam sıklığına yeni bir hudut getirdiklerini açıkladı. Bu sonla birlikte Google Ads üzerinden YouTube reklamı verenler, reklamlarının izleyicilere hangi sıklıkla gösterileceğini haftalık sonlarla belirleyebilecekler.

İzleyicilerin reklama olan ilgisini artıran yeni tahlil:


606409d5a06346934edf3823766a111ae1a3d9cd.jpeg

Reklamlar için getirilen yeni sınırlama özelliği, YouTube tarafından açıklanmadan evvel Discovery+ platformuyla birlikte test edildi. Yapılan açıklamaya nazaran reklamlara haftalık bazda görüntülenme sıklığı sonu getirilmesi, izleyicilerin reklama olan farkındalığını neredeyse iki kat artırdı.

YouTube, 2022'nin birinci üç ayında reklam satışlarında büyük bir yavaşlamaya yer verdiğini gösteren bilgileri paylaşmıştı. Şirketin reklam geliri, beklentilerin altında kalmıştı. Yeni reklam stratejisi de YouTube'un bu geliri artırmak için seçtiği bir tahlil oldu.

Peki bu değişiklik, biz izleyicilere nasıl yansıyacak?

YouTube, bu siyaset değişikliğinin izleyiciye nasıl yansıyacağını net bir halde açıklamadı. Lakin mevcut durumdan bir çıkarım yapmak gerekirse her görüntünün başında aynı reklamı görme sorunu, reklam verenler için oluşturulan bu tahlille birlikte ortadan kalkabilir. Bu sayede izleyiciler olarak biz tıpkı reklamı görmekten kurtulmuş olacağız, hem de reklam verenler daima görmemiz nedeniyle ilgimizin düştüğü reklamlarına ilgiyi daha da artırabilecek.


 

Similar threads

Verasity, video reklamlarındaki sahte izleyicilerin tespit edilmesini sağlayan bir blockchain projesidir. Yerel tokeni VRA’dır. Kullanıcılar video izleyerek VRA tokeni kazanırlar. Online reklamların %40’ı botlar tarafından görüntülenmektedir. Bu kayıp hem içerik oluşturanları hem de reklam...
Cevaplar
0
Görüntüleme
99
Adsense, web site sahipleri için Google tarafından geliştirilen üst düzey bir ağıdır ve kullanıcıların Adwords ile verdikleri reklamların yayıncı siteler aracılığıyla gösterilmesine aracılık eder Reklam; bilindiği üzere radyo, Televizyon ve gazete gibi mecralarda sıklıkla karşılaştığımız bir...
Cevaplar
0
Görüntüleme
184
Reklam vermek isteyen bir marka ya da reklam verilebilecek alanlarını pazarlamak isteyen bir yayıncı: Google Ad Manager, herkes için oldukça kullanışlı ve yeni nesil bir reklam borsası olarak hizmet veriyor. Eğer siz de online platformların yeni nesil PPC reklam anlayışından yararlanmak ve bu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
197
Twitch, 10 milyondan fazla faal kullanıcıya sahip olan ve bilhassa pandemi devrinde kullanıcı sayısını çok süratli bir biçimde arttıran bir platormdur. Bu nedenle, böylesi bir kullanıcı kitlesiyle, farklı gereksinimleri ve ilgi alanlarına sahip farklı insanları çekebilir. Bu durumdan da en çok...
Cevaplar
0
Görüntüleme
88
858,497Konular
982,543Mesajlar
30,279Kullanıcılar
Muhammed16Son üye
Üst Alt