Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

YouTube’da Reklam Vermenin Yararları Nelerdir?

YouTube’da Reklam Vermenin Yararları Nelerdir?
0
194

urgot

FD Üye
Katılım
Eki 24, 2020
Mesajlar
3,810
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
36
Konum
Rusya
F-D Coin
98
YouTube’da Reklam Vermenin Yararları
YouTube’da reklam vermenin
, hedefleme ve özelleştirmeden, ölçülebilirlik ve uygun maliyetlere kadar birçok yararı var. Ancak en önemli artısı aslında en basit olanı: erişim. YouTube reklamlarının markanız için neler yapabileceğini inceleyelim.

  1. Dijital erişiminizi genişletin
Aylık olarak web sitesini ziyaret eden yaklaşık iki milyar YouTube hesap sahibinin yanı sıra, günde yaklaşık beş milyar video görüntülemesinde pay sahibi olan ancak oturum açmayan YouTube kullanıcısı var. Her video görüntülemede Youtube reklamını, işletmenizin sunduklarıyla ilgilenebilecek insanlara gösterme potansiyeline sahipsiniz.

Soru şu: onları nasıl bulacaksınız?

YouTube’da reklamlarınızın farklı demografilere sahip kitlelere ulaşmasını sağlamak, bu platformundan yararlanmanın en iyi yoludur.

  1. Gelişmiş Hedeflemeler ile Yeni Müşterilere Ulaşın
Yaş, cinsiyet ve coğrafi konum gibi temel tanımlayıcı bilgilerin yanı sıra, mevcut müşterilerinizin ayırıcı özellikleri neler? YouTube Reklamları ile videoları; konu, kategori ve anahtar kelime ile hedefleme olanağına sahipsiniz. Bu yöntemler aracılığıyla, izleyicilere alakalı reklam sunma olasılığını artırabilirsiniz. Ayrıca, yerleşim hedefleme ile reklamlarınızın görünmesini istediğiniz belirli YouTube sayfalarını tanımlayabilirsiniz.

Bunun gibi hedefleme özelliklerinin kullanılması, YouTube reklamlarınızın doğru zamanda doğru müşterilerin karşısına gelmesini sağlar.

  1. Hedeflerinize ulaşmak için reklamları özelleştirin.
YouTube Reklamları; belirli katı kurallara uyması gereken Arama ve Alışveriş Reklamlarının aksine, işletmelere; kullanıcılara yaklaşımlarını seçme konusunda daha fazla özgürlük tanır. Markalar; platformu kendileri ve müşterileri hakkında hikayeler anlatmak, değerli bilgileri paylaşmak, ürünlerini açıklamak ve daha fazlasını yapmak için kullanabilir. Bu geniş seçenek yelpazesi, YouTube’u en dinamik ve esnek reklam platformlarından biri haline getiriyor.

YouTube’un reklamcılık alanında artıları göz önünde bulundurulduğunda, küçük büyük tüm işletmeler için şaşırtıcı derecede ekonomiktir. YouTube reklamlarının reklamcılık veya pazarlamaya ayırdığımız bütçeden büyük bir pay alacağı konusunda endişeleriniz varsa, ayrıntılara daha yakından bakmanız gerekir.

YouTube Reklam Maliyeti

Maliyet hedeflediğiniz kitleye, pazarlama hedeflerinize ve videonuza göre değişir.

Görüntülü Reklamlar: 0,30 $ Ortalama Görüntüleme Başına Maliyet (CPV).

Arama: 0.10 $ Ortalama Görüntüleme Başına Maliyet (CPV).

  1. Uygun maliyetli kampanyalar yürütün.
Reklamverenler, PPC reklamlarında olduğu gibi yalnızca kullanıcılar reklamlarla bağlantı kurmayı seçtiğinde ödeme yapar. Arama reklamlarından farklı olarak YouTube reklamlarının bir avantajı var: arama reklamları, tüm tıklamaları etkleşim olarak kabul eder. TrueView reklam modeli ise izlemeye devam etmeyi etkileşim olarak sayar. Bu şu anlama geliyor: reklamınızı gören ama ”reklamı geç” butonuna basan kullanıcılar için para ödemezsiniz.

  1. Reklamlarınızın Başarısını Ölçün
YouTube hesabınızdaki Analytics sekmesinde, reklamlarınızı görüntüleyen kişiler hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Bu verilere bakmak, reklamlarınızın başarısı hakkında optimizasyon süreci için değerli fikirler verir.

Örneğin, şunları öğrenebilirsiniz:

Kullanıcılar YouTube reklamlarınızı ne kadar süre izlediler?

Tam olarak hangi noktalarda reklamı kapatıyorlar?

Analytics sekmesini, reklam modellerinden hangisinin en iyi performansı gösterdiğini belirlemenize yardımcı olmak için de kullanabilirsiniz. Video kampanya verilerinize daha derine dalmak için YouTube hesabınızı Google Analytics hesabınıza da bağlayabilirsiniz. Örneğin, YouTube kanalınızdaki sayfalarda; hemen çıkma oranı, sayfa görüntüleme sayısı ve sayfadaki ortalama oturum süresi gibi daha ayrıntılı ölçümlere ulaşabilirsiniz.
 

Similar threads

CPV (Cost Per View) yani “Görüntüleme Başına Maliyet (kısaltması GBM), teklifi Youtube veya İçerik sitelerinde TrueView video reklamları için reklamın görüntülenerek izlenme maliyetidir CPV teklifiyle, sadece video görüntülemeleri veya etkileşimler için ödeme yaparsınız Hazırlanan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
146
Her ay ortalama olarak 1,5 Milyar kullanıcı Youtube’da giriş yaparak 1 saatini video izlemeye ayırıyor Bu açıdan bakıldığı zaman Youtube’un televizyonlara bile rakip olduğu görülmektedir Bütün bunlar değerlendirildiği zaman ise Youtube’un vazgeçilmez bir aracı olduğu ortaya çıkıyor Dünya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
335
Google fiyatları hizmet verdiğiniz sektördeki rekabete, konumuna ve fiyatlandırmasında her anahtar kelime veya gösterim maliyet fiyatları farklıdır Ortalama anahtar kelime tıklama ve gösterim maliyetleri ülkemizde 0,10 Kr ile 10 TL arasında değişmektedir Fakat buna rağmen bazı sektörlerde çok...
Cevaplar
0
Görüntüleme
152
Gelişen teknolojiyle birlikte e-ticaret ve online reklamcılık önem kazanmıştır. Google dijital dünyanın en fazla reklam geliri getirisini sağlayan aracı olarak Google Ads sayesinde etkili çözümler sunmaktadır. İnternet dünyasında AdWords olarak bilinen Google ADS, kullanıcıların yaptığı kelime...
Cevaplar
0
Görüntüleme
390
Web siteleri ya da sosyal medya uygulamaları üzerindeki reklam sıralamasını etkileyen faktörler nelerdir? Bu konu hakkında bilgiler derledik nokta hadi hep birlikte başlayalım o zaman… Reklam sıralaması hesaplamaları yapılırken genel itibarıyla kullanıcıların girdikleri temel terimler başta...
Cevaplar
0
Görüntüleme
331
858,536Konular
981,828Mesajlar
32,356Kullanıcılar
zumzumSon üye
Üst Alt