Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Yurt dışında 4 bin 400 mağazaya ulaşan Türk markalarına en büyük talep Avrupa ve Rusya’dan geldi

Yurt dışında 4 bin 400 mağazaya ulaşan Türk markalarına en büyük talep Avrupa ve Rusya’dan geldi
0
41

tekin

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,427
Etkileşim
0
Puan
36
Yaş
96
F-D Coin
95
Yurt%2Ddisinda%2D4%2Dbin%2D400%2Dmagazaya%2Dulasan%2DTurk%2Dmarkalarina%C2%A0en%2Dbuyuk%2Dtalep%2DAvrupa%2Dve%2DRusya%2Ddan%2Dgeldi%2D227567%2Ejpg

80’e yakın ülkeden 9 bin civarında ziyaretçinin katıldığı fuarda, Türk markalarına başta Avrupa, Rusya ve Balkanlar olmak üzere dünyanın dört bir yanından çok sayıda teklif geldi.

Fuarı pahalandıran Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Lideri Sinan Öncel, Türk markalarının hala 125 ülkede mağaza ve satış noktalarının bulunduğunu, e – ihracat ile dünyanın en ücra köşesine bile ulaştıklarını hatırlattı. BMD üyesi 387 markadan 106’sının yurt dışında 4 bin 396 mağazası ve 12 bin 884 satış noktasının olduğunu bildiren Öncel, şöyle devam etti:

YABANCI YATIRIMCILARA MARKALARIMIZIN GÜCÜNÜ ANLATTIM



“Önemli bir muvaffakiyet elde etmekle birlikte ne yazık ki potansiyelimizin hâlâ çok gerisindeyiz. Hak ettiğimiz yere ulaşmada tanıtımın büyük rolü olduğunu biliyoruz. Bu nedenle dünyanın önde gelen fuarlarına markalarımızın iştirakini çok önemsiyoruz. MAPIC’i de tanıtım ve yeni işbirlikleri için büyük bir fırsat olarak görüyoruz. Evvelki yıllarda olduğu üzere bu yılki tertip da çok verimli ve başarılı geçti. Markalarımız yatırımcılarla ve işbirliği potansiyelleri bulunan firmalarla yüzlerce görüşme yaptı. Bilhassa Avrupa, Rusya ve Balkanlar’dan ağır taleple karşılaştık. Başta yeme içme olmak üzere ikramlık eşya ve züccaciye markalarımızı tüm dünyada kıymetli fırsatlar beklediğini gözlemledik. Öte yandan Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin (AYD) mesken sahipliği yaptığı yemekte Türkiye standına davet ettiğim yabancı yatırımcılara markalarımızın gücünü ve potansiyelini anlatma imkânı buldum. Önümüzdeki 3 yılda e- ticaretin çarpan tesiri ile yurt dışı ciromuzu çok daha üstlere taşıyacağımıza inanıyorum.”

NEJDET AYAYDIN: HAZIR GİYSİDE ÇOK GÜÇLÜ MARKALARIMIZ VAR

İstanbul Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) İdare Heyeti Üyesi Nejdet Ayaydın ise Türk hazır giysi sanayisinin yıllık yaklaşık 18 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdiğini hatırlattı. İHKİB’in Dört Dörtlük Planı ile hazır giysi ihracatını orta vadede 33 milyar dolara çıkarmayı hedeflediklerini vurgulayan Ayaydın, şöyle devam etti:



“Hedefi yakalayabilmemiz için tasarım odaklı, yüksek katma bedelli, markalı üretimi ve ihracatı arttırmak zorundayız. Hazır giysi ve konfeksiyonda markalı ihracatımızın hissesi şimdi yüzde 15’i bile bulmuyor. İHKİB olarak bu oranı süratle yüzde 25’e çıkarmayı planlıyoruz. Hazır giyside global bir oyuncu olmamızın yanı sıra çok güçlü markalarımız var. Markalarımızın tanıtımı ve yeni işbirlikleri geliştirebilmek için MAPIC’te Türkiye standının kuruluşunda 3 yıldır BMD’ye dayanak veriyoruz. 9 hazır giysi markamızın yer aldığı stant bu yıl da çok ağır ilgi ile karşılaştı.”

Ayaydın, birebir vakitte çok değerli bir tanıtım fırsatı olarak gördükleri MAPIC’teki teklifleri markaların en düzgün halde değerlendireceklerine inandığını kelamlarına ekledi.
 
858,496Konular
981,850Mesajlar
29,896Kullanıcılar
Adflkco1Son üye
Üst Alt