Zara birinci kapsamlı Beauty koleksiyonunu piyasaya sunuyor. Bu eserler Zara'nın, cilt rengi, cinsiyeti, yaşı ya da şahsî biçimi ne olursa olsun herkesin kullanmak isteyeceği, kişiselliği ve hoşluk kavramına ait yeni bir anlayışı benimseyen, kapsamlı bir eser koleksiyonu yaratma isteğini ortaya koyuyor.
Her eser en yüksek performanslı içerik hususları, doğal formüller, tekrar doldurulabilir ambalajlar ve 130'dan farklı renk kullanılarak üretildi. Göz, dudak, yüz ve tırnak eserleri koleksiyonu, dünyanın en sembolik moda fotoğraflarının çekimindeki işbirliğinin yanı sıra New York, Paris ve Milan'ın en unutulmaz podyum görünümlerinden kimilerini yaratan efsanevi İngiliz makyaj uzmanı Diane Kendal'ın kreatif yöneticiliğiyle geliştirildi. Enine uzunluğuna, kapsamlı bir düşünme ve kıymetlendirme sürecinin eseri olan koleksiyon, İspanya'daki grupla New York'ta bulunan Diane ortasındaki sanal etkileşimlerin eseri olan, bir yılı aşkın bir geliştirme gayretinden doğdu.
"Zara, Zara Beauty'nin kreatif yöneticiliğini üstlenmemi teklif ettiğinde herkesin kullanmak isteyeceği bir şey yapabilmek için bir fırsat gördüm. Zara her vakit çeşitlilik barındıran bir kitleye ulaştı ve ben de o birebir büyük vizyonu, doğal, yine doldurulabilir, herkesçe erişilebilir bir koleksiyonla hoşluk için uygulamak istedim. Yarattığımız şeyle hakikaten gurur duyuyorum: gözler, dudaklar, yüz ve tırnaklar için bilhassa seçilmiş eşsiz çeşit çeşit formüller. Bir yandan doğallığı koruyup yüksek kalitede içerik hususları kullanırken başka yandan bu renk zenginliğini ve oyun hissini sağlamak aslında daha evvel karşılamadığımız bir şey. Bu koleksiyon çok sayıda yüze ve görünüme yer vererek bizim kesimde en büyük ehemmiyeti taşıdığına inandığım şeyi kutluyor: hoşluk yoktur, sırf hoşluklar vardır." Diane Kendal.
Zara Beauty'nin başındaki Eva Lopez-Lopez şu yorumda bulunuyor: "Bizim gayemiz birçok şeyi, oyunbaz şahsî ve bireyci özellikte yenilikçi eserleri içerecek nitekim kapsayıcı bir şey yaratmaktı; hepsi yüksek performanslı içerik hususlarıyla ve gerçek renk inovasyonuyla üretilmiş eserler. Bunlar Diane ile paylaştığımız ortak tutkumuzdu. Yani Diane tam da birlikte çalışabileceğimiz kişiydi."
New York ve Paris merkezli tasarım şirketi Baron & Baron eşsiz, özel ambalajları geliştirdi. Zara logosundaki "Z" harfinden ilhamla bütün eser ambalajları; şık, tekrar doldurulabilir ve içindeki eseri kullanma tecrübesini pekiştirmek üzere tasarlanmış ambalajlar. Baron & Baron ajansı marka konseptini, lansman ve stratejiyi ve 360 derece yaratıcı, dijital ve toplumsal programı da geliştirdi: "Güzellik kesiminde, hedeflenen makul pazarlara nazaran bir konsept belirlemek çok yaygın bir uygulamadır. Halbuki Zara bunun yerine, kapsamındaki eserler sayesinde her türlü hoşluk için her türlü görünüme bürünme esnekliği sağlayan, ezber bozan bir eser kümesiyle bütün pazarı kapsamayı seçti. Herkes için kutlanacak bir şey olduğunu argüman eden genel marka bildirimiz da ilhamını buradan alıyor." Fabien Baron.
Diane tarafından yaratılan bir dizi "görünüm", hoşluğun ve kişisel özelliğin farklı yorumlarını kutlayan bir imaj koleksiyonunda ortaya konuyor. Bu koleksiyon, her biri kendi ferdî hoşluk kavramını paylaşan dokuz yetenekli fotoğrafçının yakaladığı fotoğraflardan oluşuyor: Steven Meisel, David Sims, Marilyn Minter, Oliver Hadlee Pearch, Zoë Ghertner, Craig McDean, Nadine Ijewere, Mario Sorrenti ve Fabien Baron.
Zara Beauty, seçkin mağazalardaki Beauty reyonlarının yanı sıra Zara.com adresindeki entegre sanal "deneme" özelliklerini de içeren bütünsel bir alışveriş tecrübesi ile Avrupa, ABD, Kanada, Meksika, Çin, Güney Kore, Japonya, Avustralya ve Yeni Zelanda'da 12 Mayıs'ta, Orta Doğu'da da Haziran 2021'den itibaren satışa sunulacak.