1 Acılış ve yoklama 2 Zumre başkanının belirlenmesi 3 Eğitim oğretim programının incelenmesi 4 Uygulamada karşılaşılan guclukler ve bunların cozum yolları 5Yıllık planlarda birlik beraberliğin sağlanması icin unite veya temaların surelerinin belirlenmesi 6 Diğer zumre oğretmenleri ile yapılacak olan işbirliğinin tespit edilmesi 7 Sınav sayıları ve tarihlerinin belirlenmesi 8 Kullanılacak yontem ve tekniklerin belirlenmesi 9 20192019 eğitim ve oğretim yılı icin değişen ve işlenecek olan haftalık ders saatlerinin ve derslerin goruşulmesi 10 Serbest etkinlikler dersinde işlenecek olan konuların ve planlamaların goruşulmesi 11 Oğrencilerin okula devam ve devamsızlık durumlarının goruşulmesi 12 İyi dilek ve temenniler GUNDEM MADDELERİNİN GORUŞULMESİ VE ALINAN KARARLAR 1 Acarlar İstiklal İlkoğretim Okulu 4 sınıf oğretmenleri yukarıda belirtilen yer ve tarihte gundem maddelerini goruşmek ve gerekli kararları almak uzere toplanmışlardır 2 4A sınıf oğretmeni Ahmet Yılmaz ın zumre başkanlığı uygun gorulmuştur 3 4 A Sınıf oğretmeni Ahmet Yılmaz bu eğitim ve oğretim yılında branş oğretmenlerinin derslere girmesi, işlenecek ders sayısının farklılığı ve fazlalığı olması nedeniyle oğrencilerin zorlanacağını, bu nedenle zumre ve şube oğretmenleri ile işbirliğine dayalı calışmalar yapılması gerektiğini soyledi 4B sınıf oğretmeni Eda Yıldız veli toplantısının ilk haftalarda yapılarak oğrencilerin adaptasyonunda yardımcı olmalarının sağlanması gerektiğini soyledi Bunun yanında oğrencilerin kişisel bilgileri hakkında derslere girecek branş oğretmenlerinin bilgilendirilmesi gerektiğini belirtti 4A sınıf oğretmeni Ahmet Yılmaz, oğrencilerin Fen ve Teknoloji dersini ilk defa gormeleri dolayısıyla bu dersi sevmeleri ve başarılı olmaları icin uygulamaya yonelik ders işlenmesi gerektiğini soyledi 4 Gectiğimiz eğitim ve oğretim yılında yapılan calışmalar ve elde edilen başarılar hakkında zumre oğretmenleri goruşlerini bildirmişlerdir Ayrıca 20192019 eğitim ve oğretim yılında yapılan zumre toplantı tutanakları incelenmiş alınan kararların uygulandığı ve belirlenen calışmaların yapıldığı herhangi bir aksaklığın meydana gelmemesi icin gerekli tedbirlerin alındığı soylenmiştirGecen yıl 4sınıfı okutan oğretmenlerle yapılan istişarelerden, Fen ve Teknoloji, Sosyal Bilgiler derslerinin aynı zaman dilimi icinde işlendiğinden ders tekrarlarının fazla yapılamadığını, bu nedenle konu ve kavramların oğrenciler tarafından tam olarak kavranamadığı belirtildi Sosyal Bilgiler dersinde konular, oykulendirilmiş bir metin icinde verildiğini, bilgilerin buradan oğrenciler tarafından cıkarılmasında zorluklarla karşılaşıldığını belirtildi Turkce dersinde bazen Sosyal Bilgiler ders kitabındaki metinlerden yararlandıkları belirtildi Bu olumsuzlukları en aza indirgemek icin BT sınıfı ile gorsel sunular hazırlanıp oğrencilerin dikkatlerini daha fazla cekmek gerekliliği vurgulandı Oğrenci calışma ve eğitim durumları ile cevrenin ozellikleri de dikkate alınarak yapılan inceleme sonucunda bircok ailenin eğitim durumları ile ekonomik durumlarının farklı olduğu bu durumunda cocuklar uzerinde olumlu ve olumsuz etkiler bıraktığı gozlenmiştir Olumlu etkilerin oğrencilerin başarılarını arttırdığını olumsuz durumların ise oğrenci davranışlarını bozduğunu ve başarılarını duşurduğunu buna meydan vermemek icin okulumuzun rehberlik servisinden destek alınmasına devam edilmesi konusunda goruş birliğine varılmıştır