nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
Jurnal yürüyüş gibi kolay bir sporla işe başlayıp bunu vakit içerisinde sürekli hale getirmek yalnızca somut açıdan yok ama zihinsel açıdan da çok yararlıdır Beynin çalışması ve etkenliğinin sporla geliştiği kanıtlanmıştır
Çocuklar spor salonuna girer girmez derhal koşmaya başlarlar Isınırlar, koşarlar ve pedal çevirirler Çocukların spor öğretmeni Nick Cestaro onları her türlü hareket etmeleri için yüreklendiriyor
“Onların enerjisini görüyorum Bu enerjinin dışa çıkması ge*rekiyor, diyor Nick Doğu Syracuse Dkokulu ’na dışarı giden yirmi beş çocuk sınıfta dikkatlerini derse vermekte zorlandıklarından mektep ön*cesi programına katılmışlardı
Programda spor dersi de vardı Okul öncesi programının ço*cukları rahatlattığı, enerjilerini boşaltabilecekleri alanlar yarattığı ve bu şekilde de amacına ulaştığı saptanmıştı Nick Cestaro ile bi*rinci sınıf öğretmeni Beth Crump ekstra aktivitenin çocukların sı*nıfta dikkatlerini toplamalarına muavin olduğunu söylüyorlar Di*ğer derslik öğretmenleri de bu programa kanlan öğrencilerde kolaylık*suzluk ve sinirli davranış biçimlerinin azaldığını ve daha dikkatli ve kontrollü olduklarını ileri sürüyor
Programa katılan çocuklardan birinin ebeveyni de programın oğlunun derslerinde başarılı olduğunu söyledi “Bu programın oğ*luma fazla yaran dokundu Okuldan eve kazanç gelmez derhal masası*nın başına geçip dersini çalışıyor bundan böyle Enerjisi kontrol altına alın*dı Sabahlan jimnastik dersine bir lahza önce gitmek için sabırsızlanı*yor bundan böyle Spor öğretmeni onun idolü oldu
“Hedefler kısa dönemli Eğer dikkatlerini birkaç saat toplayabilirlerse başardık demektir Bu program heyecanlı ve eğlenceli ol*duğundan her gün kendi isteğiyle geliyorlar okula Son derece doğal bir program ve onlara da çok iyi geliyor, diyor Nick
Illinois Üniversitesi ’nde yapılan bir araştırmada, oturarak za*man geçiren kadınlar ve erkeklerin plan yapma, programa uy*ma, seçenekleri anımsama ve uygulamayla çevre değişikliğine uyum sağlama yetenekleri test edilmişti Katılanların yarısı gün*lük yürüyüş programına katılırken öteki yansı katılmamıştı Ay*nı kişiler altı ay daha sonra baştan teste ast tutulduklarında bir ön*ceki testte yürüyüş programına katılanlarda yüzde 25 oranında bir gelişme tespit edildi Yürümeyenlerde ise çok az zihinsel bir ilerleme söz konusu olmuştu
Çocuklar spor salonuna girer girmez derhal koşmaya başlarlar Isınırlar, koşarlar ve pedal çevirirler Çocukların spor öğretmeni Nick Cestaro onları her türlü hareket etmeleri için yüreklendiriyor
“Onların enerjisini görüyorum Bu enerjinin dışa çıkması ge*rekiyor, diyor Nick Doğu Syracuse Dkokulu ’na dışarı giden yirmi beş çocuk sınıfta dikkatlerini derse vermekte zorlandıklarından mektep ön*cesi programına katılmışlardı
Programda spor dersi de vardı Okul öncesi programının ço*cukları rahatlattığı, enerjilerini boşaltabilecekleri alanlar yarattığı ve bu şekilde de amacına ulaştığı saptanmıştı Nick Cestaro ile bi*rinci sınıf öğretmeni Beth Crump ekstra aktivitenin çocukların sı*nıfta dikkatlerini toplamalarına muavin olduğunu söylüyorlar Di*ğer derslik öğretmenleri de bu programa kanlan öğrencilerde kolaylık*suzluk ve sinirli davranış biçimlerinin azaldığını ve daha dikkatli ve kontrollü olduklarını ileri sürüyor
Programa katılan çocuklardan birinin ebeveyni de programın oğlunun derslerinde başarılı olduğunu söyledi “Bu programın oğ*luma fazla yaran dokundu Okuldan eve kazanç gelmez derhal masası*nın başına geçip dersini çalışıyor bundan böyle Enerjisi kontrol altına alın*dı Sabahlan jimnastik dersine bir lahza önce gitmek için sabırsızlanı*yor bundan böyle Spor öğretmeni onun idolü oldu
“Hedefler kısa dönemli Eğer dikkatlerini birkaç saat toplayabilirlerse başardık demektir Bu program heyecanlı ve eğlenceli ol*duğundan her gün kendi isteğiyle geliyorlar okula Son derece doğal bir program ve onlara da çok iyi geliyor, diyor Nick
Illinois Üniversitesi ’nde yapılan bir araştırmada, oturarak za*man geçiren kadınlar ve erkeklerin plan yapma, programa uy*ma, seçenekleri anımsama ve uygulamayla çevre değişikliğine uyum sağlama yetenekleri test edilmişti Katılanların yarısı gün*lük yürüyüş programına katılırken öteki yansı katılmamıştı Ay*nı kişiler altı ay daha sonra baştan teste ast tutulduklarında bir ön*ceki testte yürüyüş programına katılanlarda yüzde 25 oranında bir gelişme tespit edildi Yürümeyenlerde ise çok az zihinsel bir ilerleme söz konusu olmuştu