Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Dünya 'Mobil Streaming' İzlenme Oranları Açıklandı

Dünya 'Mobil Streaming' İzlenme Oranları Açıklandı
0
228

yasuo

FD Üye
Katılım
Şub 14, 2021
Mesajlar
21,219
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
75
dunya-mobil-streaming-izlenme-oranlari-aciklandi-1613739154.jpg

Global uygulama pazarlaması ve analitik platformu Adjust, dijital yayın platformlarına olan talepte süratli bir büyüme görüldüğünü ve izleme alışkanlıklarının mobile kaydığını gösteren yeni Taşınabilir Streaming Raporu’nu yayınladı.

Taşınabilir video/TV tüketiminin çoğunlukla işe gidip gelme sürecinde gerçekleştiği efsanesini yerle bir eden rapor, iştirakçi ülkelerdeki tüketicilerin yüzde 84'ünün toplumsal uzaklık uygulamalarının başından bu yana görüntü içerik tüketmek için telefonlarını daha fazla kullanmaya başladıklarını gösteriyor.

Türkiye'deki 55 yaş ve üzeri iştirakçilerin yüzde 88,9'u haftada en az bir kere telefonlarını görüntü izlemek için kullanıyor


2074f5f85cfcee0c87da9eaf5d6a7b429c79c4d4.jpeg

Rapora nazaran tüketicilerin sırf yüzde 12’si COVID-19 önlemleri hayatımıza girdiğinden bu yana daha az görüntü içerik tüketmeye başladı. Görüntü içerik tüketiminin toplumsal aralık uygulamalarıyla birlikte arttığını söyleyenlerin oranı ise yüzde 52,5.

f9f10ddc684d5e24ae49bd4ece7333f8a399acc5.jpeg

Dahası, taşınabilir içerik tüketimi için yaş sonları da ortadan kalkmış durumda. 55 yaş ve üstü iştirakçilerin Çin’de yüzde 89,8’i; Türkiye’de ise yüzde 88,9’u telefonlarını her gün ya da her hafta en az bir defa görüntü izlemek için kullandıklarını tabir etiler.

Türkiye'deki iştirakçilerin yüzde 91,9'u haftada en az bir kere taşınabilir aygıt üzerinden görüntü izliyor

887ce61af380394b4bad2d0f6a939e426553f909.jpeg

Tüm iştirakçileri dikkate aldığımızda Çin’deki iştirakçilerin yüzde 93,8’inin, Türkiye’deki iştirakçilerin ise yüzde 91,9’unun her hafta ya da her gün taşınabilir aygıtları üzerinden en az bir görüntü izlediğini görüyoruz.

Bu oranlar ABD'de %69.4, Japonya'da %57.2 ve İngiltere'de ise %45.7’ye düşüyor. Mobile stream’i en fazla kullanan jenerasyon, 94,2 dakika ile Y jenerasyonu olurken; 87,6 dakika ile Z nesli ikinci sırada yer aldı. 55 yaş ve üzeri kullanıcılar, ortalama 65 dakika ile en az izleyen kullanıcılar oldu.

Güney Kore, görüntü izlemek için en fazla para ödeyen ülke

9dafb6598e93198189acef0dbf5a5cdd5ae9c77f.jpeg

Görüntü paylaşım ve dijital yayın platformlarına kişi başı en fazla fiyat ödeyen ülkelere baktığımızda ise 42.68 dolarla Güney Kore dorukta yer alıyor. İngiltere, 34,82 dolar ile ikinci sırada yer alırken; ABD de 33,58 dolar ile üçüncü sırada yer alıyor.

944774a196f23fb3bc9927bfad7d575095fb7c90.jpeg

Birebir araştırmaya nazaran iştirakçilerin yüzde 76’sı, televizyon izlerken cep telefonlarını da kullanıyor. Bu şahısların yüzde 65,4’ü TV izlerken toplumsal medya uygulamalarını da kullandıklarını söz ediyorlar.


 

Similar threads

Oxford Üniversitesi, içerisinde Türkiye'den de kıymetli bilgiler barındıran bir rapor yayınladı. "Dijital Vatandaşlık: Erişim Tavır ve Davranışlar" başlıklı bu rapor, genel yapısının gergin olduğunu bildiğimiz toplumumuzun internette de epey agresif olduğunu gözler önüne serdi. Çünkü yapılan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
75
Türkiye’de bin 100 kişinin iştirakiyle yapılan bir araştırmaya nazaran, bebek patlaması nesli (baby boomer) olarak isimlendirilen 65 yaş üstü bireyler, en çok Facebook’u tercih ederken, genç jenerasyon ise Instagram’da daha fazla vakit geçiriyor. Araştırma Şirketi Areda Piar’ın Marketing...
Cevaplar
0
Görüntüleme
49
Uluslararası danışmanlık, kontrol ve vergi şirketi EY, pandemi tesirlerinin geride kaldığı ve ömür maliyetlerinin yükseldiği bir periyotta, hanelerin mesken içi temas ve içerik tüketimine ait tercihlerine odaklanan Dijital Meskeni Çözümlemek (Decoding Digital Home) araştırmasının sonuçlarını...
Cevaplar
0
Görüntüleme
88
Dijital yaşantıya ilgili araştırmalar yapan ve bunları raporlaştıran medya şirketi We Are Social, Türkiye’nin internet, telefon ve toplumsal medya kullanma alışkanlıklarına dair bir rapor yayımladı. Türkiye ile ilgili bilgilere geçmeden evvel, 2021’in Ocak ayında dünyanın dijital durumunu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
63
Hareket kabiliyeti hudutlu ve artık daha fazla vakti olan pek çok insan joystick'le buluşuyor, hatta kimileri birinci sefer kullanıyordu, bu da oyun sanayisini son 24 ayda en süratli büyüyen cümbüş formlarından biri hâline getirdi.Bugün bu ezber bozan milyonlarca dolarlık sanayi hem kapsayıcı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
108
858,460Konular
981,083Mesajlar
29,524Kullanıcılar
axxaSon üye
Üst Alt