Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

E-ticaret Siteleri İçin Tavsiye Edilen Adwords Stratejileri

E-ticaret Siteleri İçin Tavsiye Edilen Adwords Stratejileri
0
123

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,753
Etkileşim
89
Puan
48
F-D Coin
0
Eticaret Siteleri İçin Tavsiye Edilen Adwords Stratejileri



Eticaret sitesine sahip olan ve internet üzerinden satış yapmaya uğraşan kişiler için Adwords reklamlarının önemi hepimizin bildiği gibi oldukça büyüktür Bu nedenle bu makalemizde sizler ile eticaret yapan web siteleri için kullanmanız gereken Adwords hakkında püf noktalarını aktarıyoruz

Eğer sizde bir Adwords reklamları kullanıcısı iseniz mutlaka sahip olduğunuz kampanyanızdaki şlk hedeflerinizden biri hatta en önemlisi reklamlarınıza mümkün olduğu kadar elinizden gelen en fazla tıklanmayı almayı başarabilmek olacaktır Tabi ki, almış olduğunuz reklamlara daha fazla kullanıcı tıkladığı zaman siz de haliyle daha fazla para harcıyor olacaksınız ancak aynı zamanda daha da fazla ticaret gerçekleşitiryor olacaksınız Çünkü daha fazla tıklanma sayısına ulaştığınız zaman, ya da bir diğer bakış açısı ile her bir reklamınızdaki tıklanma oranınız daha yüksek olduğu zaman, rakiplerinizin tıklanma başına ödeyeceği miktardan çok daha az para ödeyebileceğinizin farkında olmanız oldukça önemlidir



Özellikle son zamanlarda Google, gerçek anlamda arama motorunun ücretli olan arama bölümünü bir hayli geliştirdi ve üzerine hala çalışmaya da devam ediyor Eğer isterseniz bir örnekle hemen bu durumu iyice anlaşılır hale getirelim Hemen şuan istediğiniz herhangi bir anahtar kelime ile arama gerçekleştirin Bazı reklamların nasıl da diğerlerinden daha “optimize edilmiş ve daha vasıflı olduğunu anında farkedeceksinizdir Bu durum kesinlikle daha fazla ilgi çekiyor ve bu sayede de daha fazla kullanıcı tıklanması elde etmektedir Daha fazla sizleri meraklandırmadan hemen uygulamamız gereken stratejilerden bahsedelim ve tabi ki her birimizin kafasında kocaman bir soru işareti olan Google’da reklamlarınızı optimize etmek ve mümkün olan en fazla tıklanmayı alabilmek için neler yapabilirsiniz? sorusunu cevaplayalım

1İlk 3′te Yer Almak:


Öncelikle yapmanız gereken şey kuşkusuz ki anahtar kelime seçimine özen göstermektir Rekabet oranı yüksek bir anahtar kelime üzerinde eğer reklamınız ilk 3 sıralama arasında giriyorsa ya da bir diğer deyişle, arama motorlarındda sağ tarafta değil de onun yerine üst sıralarda yer alacağınızdan kesinlikle emin olduğunuz bir anahtar kelime üzerinden teklif sunduğunuz zaman, tıklanma oranınız da çok büyük ihtimalle rakiplerinizden daha yüksek olacaktır

2Faydaları Vurgulayın:
Şimdi bahsedeceğimiz strateji aslında her için oldukça önemli bir unsurdur Eğer bir ürünü pazarlamak ya da satış yapmak istiyorsanız kullanıcılarınız bu ürünün özelliklerinin yanı sıra daha çok ürünün kendilerine sağlayacağı faydaları bilmek isteyeceklerdir Bu nedenle de ürünün özellikleri faydalarından sonra ikinci sırada yer almaktadır Bu nedenle çalışmalarınızı gerçekleştirirken “Ürün kullanıcılarına nasıl etki edecek? Hayatlarını daha iyi hale getirecek mi? Daha kolaylaştıracak mı? Daha sağlıklı hale getirecek mi? Ürün ne kadar kullanışlı? “ gibi soruların cevaplarını veren hatta belki faydaları listeleyerek açıkladığınız bir çalışmanızın değerini arttıracaktır

3Site Bağlantılarını Kullanın:
Google arama motoru son zamanlarda, site bağlantıları (sitelinks) uzantısını bütün reklamcıların kullanımına açtı Google’ın hizmete sunmuş olduğu bu özelliğini websiteniz ile ilgili olan bütün diğer sayfaları gösterebilmek için kullanmanızı öneriyoruz Bu şekilde sahip olduğunuz diğer sayfalara da trafik sağlamanız mümkün olacaktır

4Ürün Uzantısı:
Şimdi bahsedecek olduğumuz teknik, e ticaret ile satış yapan işletme sahipleri için Google’ın arama motoruna eklediği en iyi ve en faydalı özelliklerden birisidir Bu özellik, reklamlarınıza tüketiciler için ek ürünler eklemenizi sağlar Bu özellik sayesinde anahtar kelimelerinizi gerçekten özgün kelimelerden seçtiyseniz çalışmalarınızdan yüksek verim ve geri dönüş sağlamanız mümkün olacaktır Bu özelliği kullanabilmek için Adwords platformundaki ilgili seçeneği aktif hale getirmelisiniz ve bunun yanında da Google Base (Google Shopping) üzerinden işlem gerçekleştirmelisiniz Ürün uzantıları reklamı belirgin kılan bir özelliktir Eğer hala kullanmaya başlamadıysanız denemenizi öneririz

5Emir Kipleri:
Tıklanma başına ödeme (PPC) reklamcılığının ilk günden bu güne emir kipleri kullanılarak yapıldığını duymaktayız Herhangi bir PPC reklamı için emir kipleri kullanımı anahtar unsurlardan biridir Hemen satın alın, bugün başlayın, %50 indirimle ödeyin, 1 tane alın ikincisi bedava ve buna benzer cümlelerden bahsediyoruz Cümleler oldukça tanıdık geliyor değil mi? Bütün bu emir kipleri tüketiciyi reklamınıza tıklaması için teşvik ve motive eden güçlü anahtar kelimelerdir

7Fiyat ve Bulunurluk:
Eğer eticaret ile ilgileniyorsanız, emin olun ki reklamınıza fiyatı ve bulunabilirliği ekliyor olmanız tıklanma oranınızı epey yüksek bir oranda arttıracaktır Bu durum sebebi ile, bütün yazılarınızdaki özellikler arasında tüketicinin sizin reklamınıza daha fazla tıklamasını sağlayacak olan en önemli unsur fiyat bilgisi vermek olabilir Reklamınızdaki fiyat ve bulunabilirlik bilgileri tüketiciye ürünün ücretini ve ürünü bulup bulamayacağını anlatacaktır Eğer bir de sunduğunuz fiyat uygunsa satışa giden yolu yarılamışsınız demektir “Şimdi satışta!, “Bugün satışlar başladı! ve “Ürün stoklarla sınırlıdır, hemen satın alın! gibi cümleleri de kullanabilirsiniz

Reklam hazırlamakla direkt olarak ilgili olmasa bile en önemli ipuçlarından bir diğeri ise iyi hazırlanmış bir kampanyaya sahip olmaktır Çoğu zaman yeni şirketlerin bir kampanyanın nasıl görünmesi gerektiğini bile bilmeden PPC reklamları hazırladığına şahit olmaktayız Peki bu reklamlardan nasıl sonuçlar alınıyor sorusu hemen aklımıza gelecektir Temelde sadece bir grubuna, 100 anahtar kelimeye ve bir tane reklama sahip bir kampanya elde etmiş oluyorlar Kampanyanıza ücretli reklamcılık işinde başarılı bir dönüş sağlayacak doğru bir yön verebilmek için yapılandırılmış ve organize bir kampanya metodu kullanın Bu size kampanyanızla ilgili daha çok fikir ve net bir görünüm sunacaktır Böylelikle tıklanma oranınızı arttırabilir, anahtar kelimelerinizden daha yüksek verim sağlayabilir ve buna benzer pek çok fayda kazanabilirsiniz
 

Similar threads

Google Adwords hizmeti Google tarafından sunulan bir hizmettir Bu hizmet kullanıcılarına, internet üzerinde etkin bir şekilde yer almaları için olanak sağlar İnsanların en çok vakit geçirdiği şeyler arasında internet gelmektedir Bu ise internet ortamının çok büyük bir alanı olmasını sağlar...
Cevaplar
0
Görüntüleme
364
PPC reklamcılık, uzun gecmişinde inişler ve cıkışlar yaşamıştır Ancak benim icin surpriz olan; o kadar buyuk başarı hikayeleri duyulmasına rağmen, reklamcılık uygulamaları ile ne kadar az sayıda Web firmasının meşgul olmasıdır Bu problem belki de maliyet veya PPC’nin karmaşıklığından...
Cevaplar
0
Görüntüleme
146
1Arama Motoru Reklamları (SEM): Arama motorlarında sonuçların yanında “sponsor bağlantı olarak görüntülenen reklamlardır Reklam veren kişinin tanımladığı anahtar kelimelerin arama sonuçlarının yanında görüntülenir*Reklamveren reklamının görüntüleneceği bölgeleri ve hangi cihazlar (Masaüstü ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
560
Google fiyatları hizmet verdiğiniz sektördeki rekabete, konumuna ve fiyatlandırmasında her anahtar kelime veya gösterim maliyet fiyatları farklıdır Ortalama anahtar kelime tıklama ve gösterim maliyetleri ülkemizde 0,10 Kr ile 10 TL arasında değişmektedir Fakat buna rağmen bazı sektörlerde çok...
Cevaplar
0
Görüntüleme
176
Cost Per Click yani “Tıklama Başına Maliyet (TBM) teklifi, reklamlarınızın aldığı her bir tıklama için ödeme yapmanız gereken maliyet anlamına gelir Ayrıca TBM teklif kampanyaları için, maksimum tıklama başı maliyet teklifi vererek reklamınıza yapılan bir tıklama için ödemek istediğiniz en...
Cevaplar
0
Görüntüleme
166
858,506Konular
983,053Mesajlar
33,112Kullanıcılar
fekaSon üye
Üst Alt