Dünyanın en büyük milletlerarası havayolu olan Emirates, bu yaz 130 uçuş noktasına yaklaşık 35.000 sefer gerçekleştirerek 10 milyondan fazla yolcu taşıdı.
Seyahat talebindeki güçlü artışı öngören Emirates, seferlerini planladığı üzere gerçekleştirmek, seyahat aksaklıklarını en aza indirmek ve yolcularını yaz boyunca dünyanın dört bir yanındaki arkadaşlarını ve ailelerini görmek için planladıkları tatillere ve seyahatlere taşımak için havalimanı ortaklarıyla yakın temas halinde çalıştı.
Havayolu ayrıyeten bu ağır periyotta yolcu talebini karşılamak için seferlerini artırarak, Londra Stansted’e günlük seferlerini tekrar başlattı ve Avrupa, Asya ve Ortadoğu’daki tanınan seyahat noktalarında yer alan 33 kentin yanı sıra Şeyseller, Maldivler, Meksika ve Miami üzere en sevilen tatil merkezlerine uçuşlarını artırdı.
Haziran ayında Emirates, Tel Aviv’i küresel uçuş ağına ekledi ve Temmuz ayında Heathrow’daki kapasite azaltma uygulamalarından etkilenen yolculara hizmet etmek için Londra Gatwick’e üçüncü bir günlük sefere başladı.
Dünyanın en büyük ticari uçağı olan ikonik Emirates A380’ler, havayolunun uçuş ağındaki 30’dan fazla kentte yüksek yolcu talebini karşılamak üzere seferler gerçekleştirdi.
Yerde ise, Emirates, yolcu sadakat programı üyelerine ve premium yolculara seyahatleri sırasında dinlenerek tazelenebilecekleri konforlu bir alan sunmak için uçuş ağındaki kıymetli havalimanlarında 25 Özel Dinlenme Salonu da dahil olmak üzere marka niteliğindeki 32 Emirates Dinlenme Salonu’nu tekrar açarak işletmeye başladı. Emirates ayrıyeten sefer yaptığı neredeyse tüm kentlerde First ve Business Class yolcuları için fiyatsız olarak sunduğu Özel Sürücülü havalimanı transferi hizmetini de tekrar başlattı.
Dubai Milletlerarası Havalimanı (DXB), dünyanın en ağır milletlerarası havalimanıdır. Her ay milyonlarca Emirates yolcusunun kalkış, iniş ve aktarma yaptığı DXB’de, havayolu, havalimanı ekosistemi boyunca yakın uyum ve kullanıma soktuğu ek kaynaklarla 7/24 hizmet veren merkezinde operasyonların kusursuz sürmesini sağladı.
Yolcular, Emirates’in havalimanındaki bekleme müddetlerini azaltmak ve yolcuların gerekli formaliteleri çarçabuk tamamlayarak gideceklere yere rahat ulaşmaları için hizmetlere ve dijital çalışmalara yaptığı yatırımlardan faydalandı.
Yaz ayları boyunca:
- Uçuş ağı genelinde 3,8 milyondan fazla yolcu check-in süreçlerini emirates.com ve Emirates Uygulaması üzerinden çevrimiçi gerçekleştirdi;
- 500.000’den fazla yolcu Dubai Terminal 3’te bulunan 22 self-servis check-in kioskunu ve 38 bagaj teslim kontuarını kullandı;
- 11.000’in üzerinde yolcu Dubai’den kalkışlı konutta check-in hizmetlerinden faydalanarak, First Class yolcularına fiyatsız sunulan bir hizmettir, havalimanındaki check-in kuyruğuna girmeden, direkt pasaport denetim kısmına ilerlediler.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı