Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

 Etiya’dan Fransa’ya Yazılım İhracatı

 Etiya’dan Fransa’ya Yazılım İhracatı
0
101

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70
etiyadan-fransaya-yazilim-ihracati-cEri.jpg

Türkiye’nin kurumsal yazılım şirketi Etiya, kendi geliştirdiği yapay zeka dayanaklı, müşteri tecrübesini temel alan dijital müşteri idare platformu ve eserlerini dünyaya ihraç etmeyi sürdürüyor. Bu yazılım ihracatının son adresi ise Fransa oldu. Fransa’nın en büyük telekom operatörlerinden Bouygues Telecom, Etiya’nın bulut tabanlı, yapay zeka dayanaklı “Dijital Müşteri İdare Platformu”nu kullanacağını açıkladı. Bu kıymetli iş birliğinde temel maksat; şirketin 3 farklı markasının ortak bir dijital platformda konumlanarak müşteri tecrübesi odağında uçtan uca dijitalleşmesi olacak. Dijitalleşme ile birlikte tüm müşteri, satış ve satış sonrası süreçleri artık bu platform üzerinden gerçekleştirecekler. Bu sayede müşteri operasyon süreçlerinde ticari, dijital ve teknik çeviklik kazanmayı hedefleyen Bouygues Telecom, birebir vakitte müşteri memnuniyeti ve tecrübesini de azamî düzeye ulaştırmayı planlıyor.

Etiya’nın kurumsal yazılım ihracatında değerli bir aktör olmayı sürdürmesinden duyduğu memnunluğu paylaşan şirketin kurucu ortağı ve CEO’su Aslan Doğan, “Global bir telekomünikasyon operatörü olan Bouygues Telecom’un yeni marka stratejisiyle yapılandıracağımız bulut tabanlı, yapay zeka takviyeli dijital müşteri platformu farklı bölümlerde yer alan milyonlarca müşterisine dokunacak. Dünya çapında gerçekleştirdiğimiz büyük dijital dönüşüm projelerine bu ölçekli bir yenisini daha ekliyoruz. Yazılım ihracatında başlattığımız bu atak, yalnızca bizim için değil, Türk yazılım bölümü açısından da epey kıymetli. ” dedi.

Bugüne kadar yerli yazılımın dünyaya açılmasında öncü rol üstlendiklerini vurgulayan Doğan, kelamlarını şu biçimde devam ettirdi: “Türk yazılım kesiminin küresel oyuncusu olarak Etiya’yı dünya çapında ‘markalaştırma’ amacıyla hareket ediyoruz. Maksadımız çok net; 5 yıl içinde kendi alanında en uygun müşteri tecrübesini sunan bir SaaS şirketine dönüşmek... Kanadalı Quebecor Media’dan aldığımız yatırımın çabucak akabinde Fransız Bouygues Telecom’la yaptığımız iş birliği, küresel bir marka olma seyahatindeki kararlılığımızı gözler önüne seriyor.

Etiya’nın küresel tecrübesi ve dünya çapındaki başarılı referanslarının bu iş birliğinde kıymetli rol oynadığını vurgulayan Bouygues Telecom CEO’su Aurelie Stock-Poeuf ise şu açıklamayı yaptı: “Etiya ile birlikte çalışmayı tercih etmemizin nedeni yalnızca kapsamlı portföyü ve teknik yetenekleri değil; tıpkı vakitte Etiya’nın küresel kesim tecrübesinden ve referanslarından da çok etkilendik. Bu iş birliği sayesinde NRJ Mobile, Auchan Telecom ve Cdiscount Mobile markalarımızın gücünü artırıp, müşterilerimize çevik ve yeni jenerasyon dijital hizmetler sunmaya odaklanacağız.”

Basın bülteninden derlenmiştir.
 

Similar threads

Türkiye Yapay Zeka İnisiyatifi (TRAI) tarafından Maslak UNIQ’de düzenlenen Türkiye Yapay Zeka Doruğu 14 Mart tarihinde yerkürede ve Türkiye’de kıymetli başarılara imza atan önderleri bir araya getirdi. Aktifliğin altın sponsorlarından ve iştirakçilerinden biri olan Türkiye’nin yerli yazılım devi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
164
Son yıllarda şirketlerin müşteri tecrübesi ve sadakat tahlillerinde ehemmiyeti giderek artan chatbotlar bilhassa pandemi devrinde şirketlerin müşterilerine süratli ve şahsileşmiş tahliller sunmalarını sağladı. Türkiye'nin yapay zeka tabanlı sanal asistanlar konusunda önder şirketi CBOT da 2020...
Cevaplar
0
Görüntüleme
65
Pandeminin tesirinde geçen 2020 yılında pek çok ulusal ve milletlerarası şirketle iş birliğine imza atan CBOT Gartner tarafından 2020 Temmuz ayında yayınlanan “Gelişen Teknolojiler ve Trendler Tesir Radarı: Bankacılık ve Yatırım Hizmetlerinde Yapay Zeka” araştırmasında önde gelen birinci 16...
Cevaplar
0
Görüntüleme
77
Son yıllarda şirketlerin müşteri tecrübesi ve sadakat tahlillerinde değeri giderek artan chatbotlar bilhassa pandemi devrinde şirketlerin müşterilerine süratli ve şahsileşmiş tahliller sunmalarını sağladı. Türkiye'nin yapay zeka tabanlı sanal asistanlar konusunda önder şirketi CBOT da 2020...
Cevaplar
0
Görüntüleme
68
Anlaşma kapsamında müşteri hizmetleri alanında dönüşüme liderlik eden CBOT’un yapay zeka tabanlı sanal asistanları; Next4biz’in iş süreçleri yönetimi (BPM), müşteri hizmetleri yönetimi (CSM) ve pazarlama ve satış yönetimi (CRM) çözümlerine entegre ediliyor. Gerçekleştirilen iş ortaklığı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
55
858,509Konular
982,865Mesajlar
30,651Kullanıcılar
darklawyer07Son üye
Üst Alt