Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Müşteri Hizmetleri, CBOT ve Next4biz’in Stratejik Güç Birliğiyle Dönüşümünü Tamamlıyor

Müşteri Hizmetleri, CBOT ve Next4biz’in Stratejik Güç Birliğiyle Dönüşümünü Tamamlıyor
0
56

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
CBOT-ve-Next4biz.jpg

Anlaşma kapsamında müşteri hizmetleri alanında dönüşüme liderlik eden CBOT’un yapay zeka tabanlı sanal asistanları; Next4biz’in iş süreçleri yönetimi (BPM), müşteri hizmetleri yönetimi (CSM) ve pazarlama ve satış yönetimi (CRM) çözümlerine entegre ediliyor. Gerçekleştirilen iş ortaklığı sayesinde CBOT sanal asistanları; dünyada ve Türkiye’de yüzlerce kuruma ve yüzbinlerce kullanıcıya çözüm sağlayan Next4biz müşterilerinin kullanımına sunulabilecek. Alanında lider iki yerli teknoloji şirketinin gerçekleştirdiği stratejik güç birliği, kurumların müşteri odaklı dijital dönüşüm ihtiyaçlarını tamamlıyor.

Mete-Aktas.jpg


“Müşteri hizmetleri alanında yaşanan paradigma değişimini yakından gözlemleyen ve bu dönüşümü yönetmek isteyenlere yapay zeka destekli ve inovatif çözümler sunan iki başarılı şirket olarak daha fazla şirkete hizmet sunabilmek için güç birliğine gitmeye karar verdik.” diyen CBOT Kurucusu ve CEO’su Mete Aktaş sözlerini şöyle sürdürüyor: “CBOT olarak müşteri hizmetleri alanındaki dijital dönüşüme liderlik eden bir konumdayız. Gerek sanal asistanlarımız ve  IVR üzerinde yer alan sesli asistanlarımız gerekse kullanıcılardan gelen mesajların yönetimini kolaylaştıran canlı destek çözümlerimizle müşteri hizmetleri alanında fark yaratmak isteyen şirketlere bütünsel bir yapay zeka platformu sunuyoruz. Şirketler, CBOT çözümleriyle müşterilerinin farklı iletişim kanallarında sanal asistanlarla karşılayarak sorunlarını çözebiliyorlar. Ülkemizde müşteri hizmetleri alanında yapay zeka tabanlı yönetim platformları sunan değerli iş ortağımız Next4Biz ise şirketlerin, müşterilerine tüm iletişim kanallarından eş zamanlı hizmet sunmasını sağlıyor. Ve onların müşteri hizmetlerini yapay zeka ile güçlendirmelerine destek oluyor. Bu iş birliği ile birlikte CBOT ve Next4biz olarak, hizmetlerimizi gerek dünya gerekse Türkiye genelinde daha fazla şirkete ulaştıracağız.”

Tamer-Gulce-scaled.jpg


“Sizinle sanki tüm kanallardan hizmet veren tek bir kişiymişsiniz gibi iletişim kurmak isteyen müşterileriniz kadar “omnichannel” olmak istiyorsanız onlarla her an yüzyüzeymiş  gibi iletişim kurabilmeniz gerekir. Omnichannel iletişimin Nirvana’sına müşterilerimizi ulaştırmaya çalışıyoruz. Dijital dönüşümün en çok hissedildiği noktaların başında gelen müşteri hizmetleri alanında yeni nesil çözüm ve entegrasyonların önemi her geçen gün artıyor.” diyen Next4biz Kurucusu ve CEO’su Tamer Gülce: “Özellikle pandemi döneminde müşterilerin değişen talepleri ve şirketlerle iletişime geçme alışkanlıkları müşteri hizmetleri alanında omnichannel yaklaşımları, hiper otomasyon çözümlerini ve sanal asistan kullanımlarını zorunlu kılıyor. Next4biz olarak müşteri hizmetleri alanında uçtan uca dijital dönüşümü sağlayan, alanında lider çözümler geliştiriyoruz ve şirketlere müşteri deneyimlerini iyileştirmeleri için bütünsel ve eşzamanlı iletişim çözümleri sunuyoruz. Şirketler müşteri hizmetleri yönetimi platformumuzda çağrı merkezi, self servis, e-posta, sosyal medya, şikayet siteleri ve chatbot gibi farklı iletişim kanallarına gelen mesajları tek bir platformdan verimli bir şekilde yönetebiliyorlar. CBOT ile gerçekleştirdiğimiz iş ortaklığı kapsamında ise artık müşterilerimize CBOT sanal asistanlarını da sunabileceğiz. Bu sayede müşterilerimiz Türk mühendislik ve yapay zeka şirketi CBOT’un alanında lider sanal asistanları ile müşterilerine talep ettikleri hizmeti kaliteli ve özelleştirilmiş şekilde sunabilecekler. İş ortaklığımızın son iki yıldır ciddi bir dönüşümün yaşandığı müşteri hizmetleri alanının gerek Türkiye’de gerekse dünyada başarılı şekilde yöneltilmesinde kritik bir rol oynayacağına inanıyoruz.”
 

Similar threads

Pandeminin tesirinde geçen 2020 yılında pek çok ulusal ve milletlerarası şirketle iş birliğine imza atan CBOT Gartner tarafından 2020 Temmuz ayında yayınlanan “Gelişen Teknolojiler ve Trendler Tesir Radarı: Bankacılık ve Yatırım Hizmetlerinde Yapay Zeka” araştırmasında önde gelen birinci 16...
Cevaplar
0
Görüntüleme
79
Son yıllarda şirketlerin müşteri tecrübesi ve sadakat tahlillerinde ehemmiyeti giderek artan chatbotlar bilhassa pandemi devrinde şirketlerin müşterilerine süratli ve şahsileşmiş tahliller sunmalarını sağladı. Türkiye'nin yapay zeka tabanlı sanal asistanlar konusunda önder şirketi CBOT da 2020...
Cevaplar
0
Görüntüleme
67
Son yıllarda şirketlerin müşteri tecrübesi ve sadakat tahlillerinde değeri giderek artan chatbotlar bilhassa pandemi devrinde şirketlerin müşterilerine süratli ve şahsileşmiş tahliller sunmalarını sağladı. Türkiye'nin yapay zeka tabanlı sanal asistanlar konusunda önder şirketi CBOT da 2020...
Cevaplar
0
Görüntüleme
69
Türkiye'deki dijitale rahatlıkla adapte olan müşteri yapısı, Türk Bankalarının yenilikçi yaklaşımları, sektördeki geniş hizmet yelpazesi ve gelişmiş müşteri deneyimi yeni nesil teknolojilerin müşteri etkileşiminde sıklıkla tercih edilmesini destekliyor. Türkiye'deki mevduat bankalarını göz önüne...
Cevaplar
0
Görüntüleme
68
Dijital kırılımı Covid-19 pandemisiyle derinden yaşayan dünya, dijital tüketici ve müşteri kavramlarını daha belirgin hale getiriyor. İş dünyası bir yandan karlılığını korumaya çalışırken, dönüşümü tetikleyen bu dijital hıza da ayak uydurmaya çalışıyor. Kurumsal organizasyonlarda iş yönetim...
Cevaplar
0
Görüntüleme
67
858,515Konular
980,985Mesajlar
30,805Kullanıcılar
messi1622Son üye
Üst Alt