Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Hopi ve SAS'tan Hiper Kişiselleştirme İçin Güç Birliği

Hopi ve SAS'tan Hiper Kişiselleştirme İçin Güç Birliği
0
83

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
hopi-ve-sas-hiper-kisisellestirme-icin-guc-birligi.jpg

Perakende ve e-ticaret sektöründe eski usul kampanya analitiği yerini gerçek zamanlı pazarlama aksiyonları ve müşteri yolculuğu analizlerine bırakmaya başladı. Artık doğru kişiye, doğru zamanda, doğru teklifi, doğru fiyatta, doğru kanalda iletmek devamlılığı olan veri yönetimi ve yapay zekayla mümkün hale geliyor. Mobil sadakat ve kişiselleştirilmiş alışveriş uygulaması Hopi bu doğrultuda; martech alanındaki tecrübesi, sahip olduğu lider teknoloji ve danışmanlık gücü odağında veri analitik lideri SAS ile önemli bir projeye imza atıyor. Sektöre örnek olacak proje kapsamında ana hedef; 3 kat daha fazla kişiselleştirilebilecek kampanyalar sayesinde 11,5 milyon Hopi kullanıcısının daha özel, mutlu bir deneyim yaşaması ve 200'ü aşkın üye markanın Hopili cirolarını en az 2 kat artırması olarak öne çıkıyor.

Yapay zeka ile kampanya yönetimi teklifleri hiper kişiselleştirilecek


SAS Güneydoğu Avrupa Genel Müdürü Tayfun Topkoç ise projeyle ilgili olarak şu sözleri ifade etti: "Müşterilere uygun içerik ve teklifler sunmak yani hiper kişiselleştirme, perakende ve e-ticaret sektörü için kilit noktalardan biri. Yapay zeka ve gerçek zamanlı verilerden yararlandığımız hiper kişiselleştirme yaklaşımı, kişiselleştirilmiş pazarlamayı geleceğe taşıyor. SAS olarak yazılım setimiz ve dijital dönüşüm danışmanlığımızla bu yolculukta dünyanın seçkin markalarında edindiğimiz birikimi bu iş birliğiyle birlikte 11,5 milyon üyeye sahip, farklı markaları bir çatı altında toplayan Hopi'ye sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Sorumlu olduğumuz pazarlardaki ihtiyaçları analiz ettiğimizde, yeni kazandığı yetkinliklerle birlikte Hopi birçok yurt dışı pazarda bağlılık programları alanındaki açığı bu konudaki tecrübesiyle kapatabilecek potansiyele sahip. Bu işbirliği ile Hopi de bölge pazarlarına yayılma stratejisini uygulamaya alacaktır."




 

Similar threads

Anlaşma kapsamında müşteri hizmetleri alanında dönüşüme liderlik eden CBOT’un yapay zeka tabanlı sanal asistanları; Next4biz’in iş süreçleri yönetimi (BPM), müşteri hizmetleri yönetimi (CSM) ve pazarlama ve satış yönetimi (CRM) çözümlerine entegre ediliyor. Gerçekleştirilen iş ortaklığı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
90
Günümüzde giderek daha fazla sayıda şirket, işlerini dönüştürmek için dijital çözümlere ulaşmanın yollarını arıyor. Yerel yönetimlerin akıllı şehir projelerinin planlanmasına yönelik çalışmaları da hızla artıyor. 5G ve IoT (nesnelerin interneti) uygulamalarının mevcut büyümesine ve yapay zeka...
Cevaplar
0
Görüntüleme
72
Programa bu yıl rekor düzeyde başvuru olduğunu aktaran Türk Telekom Strateji, Planlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Fırat Yaman Er, “PİLOT’un yeni dönemi ile birlikte girişimlere yapacağımız yatırımlar yılsonuna kadar toplamda 4 milyon TL’nin üzerine çıkacak” dedi. PİLOT’un yeni...
Cevaplar
0
Görüntüleme
173
Sanal Asistan Nedir? İnternet hayatımıza iyice entegre olmuş durumda. İnsanlar birçok işini artık internet üzerinden gerçekleştiriyor. Kişiler, herhangi bir konu üzerinden internet aracılığıyla araştırma yapmaya alıştı. Artık internet kullanıcıları sadece birkaç komutla işlerini halledebilmek...
Cevaplar
0
Görüntüleme
147
Intel'in 2021 Mimari Günü'nde Raja Koduri ve Intel mimarları; iki yeni x86 çekirdek mimarisi hakkında bilgiler verdi. Akıllı Intel® Thread Director iş yükü zamanlayıcısı ile Intel'in "Alder Lake" kod adlı ilk performans hibrit mimarisine ilişkin ayrıntılar açıklanırken; Intel'in veri merkezi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
126
858,505Konular
982,977Mesajlar
33,104Kullanıcılar
droleSon üye
Üst Alt