Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Mod Yapımcılarından Yeni Görüntü Yükseltme Çözümü: FSRAA

Mod Yapımcılarından Yeni Görüntü Yükseltme Çözümü: FSRAA
0
52

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90

Görüntü yükseltme teknolojileri son devirde GPU üreticileri ve oyuncuların gözdesi haline geldi. NVIDIA DLSS ve AMD FSR 2.0 teknolojilerinin neler sunabileceği zati kanıtlandı. Bu teknolojiler gelişmeye devam ederken her gün daha fazla oyuna ulaşıyor

Sadece birkaç hafta evvel piyasaya sürülen AMD FSR 2.0, kimi oyunlara resmi olarak kimi oyunlara modlar aracılığıyla eklendi. Mod imalcisi muddymind ise farklı bir yol benimseyerek NVIDIA’nın DLAA (Deep Learning Anti Aliasing) teknolojisini temel alan yeni bir mod hazırladı.
AMD-FSRAA.jpg
FSRAA algoritması
DLAA’nın çalışma formu aslında kolay. Manzaralar doğal çözünürlükte oluşturuluyor ve imaj kalitesini uygunlaştırmak için yerleşik DLSS algoritmaları kullanılıyor. Bu tahlil, aslında uygun bir optimizasyona sahip olan lakin uygun bir kenar yumuşatma gerektirmeyen oyunlarda manzara kalitesini güzelleştirmenin düzgün bir yolu.

Muddymind, kalite modunda yükseltme faktörünü 1.3x’ten 1.0x’e çekmek için mevcut FSR 2.0 Yazılım Geliştirme Kitini kullandı. Sonuç olarak çıktı imgesi birebir çözünürlükte işleniyor, fakat küçük performans kaybıyla birlikte FSR antialiasing daha düzgün bir formda kullanılıyor. Sonucunda da projenin ismi “FSRAA” olarak belirlenmiş.

Mod imalcisi, FSRAA, FSR 2.0, DLSS 2.4.3 ve oyunun TAA imgelerini birleştirerek bir karşılaştırma yaptı. Kelam konusu karşılaştırmalara aşağıdan ulaşabilirsiniz;
  • Görsel 1
  • Görsel 2
  • Görsel 3
  • Görsel 4
  • Görsel 5
 

Similar threads

AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 algoritmasını GDC 2022’de sundu ve yeni detaylar verdi. FSR 2.0, sürüm 1.0’a göre önemli kalite iyileştirmeleri sunmak üzere tasarlandı. Bu tamamen yeni bir algoritma ve mevcut FSR’den tamamen farklı. Dolayısıyla yeni API’yi entegre etmek için bazı kodların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
121
NVIDIA’nın DLSS ve AMD’nin FSR teknolojilerine rakip olarak gelen Intel Xe Super Sampling (XeSS) teknolojisinden daha önce bahsetmiştik. Mavi ekip şimdi görüntü yükseltme teknolojisiyle ilgili yeni ayrıntılar sağladı. Intel yöneticileri ve geliştiricileri, yükseltme teknolojisini çalışırken...
Cevaplar
0
Görüntüleme
89
2019 yılının Mayıs ayında sunulan Windows 10 güncellemesiyle beraber DirectX 12 kütüphanesinde yerini alan DirectML, diğer DirectX geliştirmeleri ve güncellemelerinden daha farklı bir alana yönelik yayınlanıyor: Makine öğrenimi. DirectML, algoritma ve programlama paradigmalarını tanımlamak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
54
858,507Konular
982,816Mesajlar
30,624Kullanıcılar
ceasecu01Son üye
Üst Alt