Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

NVIDIA 496.76 Sürücüsü Image Scaling Özelliğiyle Çıktı

NVIDIA 496.76 Sürücüsü Image Scaling Özelliğiyle Çıktı
0
75

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
Nvidia-Logo.jpg

NVIDIA, bugün GeForce Game Ready sürücülerinin yeni bir sürümünü indirmeye sundu. Bu sürücüyle birlikte yeni DLSS 2.3 sürümünün tüm yeniliklerinden faydalanabilirsiniz. Geliştirilen DLSS teknolojisi, oyunlarda hareket vektörlerinin daha iyi kullanılmasını sağlarken gölgelenmeyi azaltıyor ve görüntü kalitesini artırıyor.

Nvidia-Image-Scaling2-640x258.jpg


Ayrıca NVIDIA’nın yeni kullanıma sunmuş olduğu Image Scaling (Görüntü Ölçekleme) özelliğini kullanmaya başlayabilirsiniz. En son 496.76 Game Ready sürücüsü, uzamsal ölçekleme ve keskinleştirme algoritması aracılığıyla tüm oyunlarda ve GeForce GPU’larda performansı artıran mevcut NVIDIA Görüntü Ölçekleme özelliği için bir güncelleme sunuyor. NVIDIA Image Scaling’e hem NVIDIA Kontrol Paneli hem de GeForce Experience üzerinden erişebilirsiniz. Bu özellik ayrıca oyun içi arayüzünden ayarlanabiliyor ve oyun başına keskinleştirme ayarı içeriyor.

Nvidia-Image-Scaling3-640x277.jpg


NVIDIA Image Scaling özelliği çekirdek düzeyinde ve Windows dışında çalışıyor. Bu nedenle oyun görüntülerini doğru şekilde yakalamak için bir donanım kartı gerekli. Bunun dışında GeForce Experience aracılığıyla ekran görüntüsü alabilmeniz için Shadowplay güncellendi. Shadowplay’e daha sonraki bir tarihte video yakalama desteği de eklenecek.
 

Similar threads

NVIDIA bugün DLSS sürüm 2.3‘ün yanı sıra yeni Game Ready 496.76 sürücüsünü yayınlamıştı. Yeşil takım ayrıca uzamsal ölçekleme ve keskinleştirme sağlayan, tüm GPU’larda çapraz platform çalışan bir açık kaynaklı SDK olarak NVIDIA Image Scaling (Görüntü Ölçekleme) algoritmasını piyasaya sürüyor...
Cevaplar
0
Görüntüleme
60
Lossless Scaling (Kayıpsız Ölçekleme) için yapılan yeni bir güncelleme sayesinde NVIDIA’nın Image Scaling özelliği artık hem Intel hem de AMD GPU’larda kullanılabilir durumda. Bu da oyuncuların görüntü kalitesinden çok fazla ödün vermeden kare hızlarını iyileştirmek için daha düşük...
Cevaplar
0
Görüntüleme
63
NVIDIA, GeForce Game Ready şoförlerinin yeni sürümünü kullanıma sundu. WHQL imzalı olarak gelen sürüm 471.96, rastgele yeni bir oyun için optimizasyon sunmuyor. G-Sync uyumlu monitörlerin listesi de genişletilmiş ve 6 yeni monitöre dayanak sağlanmış. Yeni şoför, NVIDIA Image Sharpening...
Cevaplar
0
Görüntüleme
41
NVIDIA, Game Ready grafik sürücüsünün en güncel sürümünü bugün yayınladı. 497.09 WHQL sürümüyle birlikte NVIDIA DLSS ve NVIDIA RTX teknolojilerinin kullanıldığı ICARUS için tam optimizasyon sağlanıyor. Game Ready sürücüsü ayrıca Chorus ve Halo Infinite dahil olmak üzere en yeni oyunlar için...
Cevaplar
0
Görüntüleme
67
NVIDIA bugün DLSS 2.3 güncellemesi, Image Scaling (Görüntü Ölçekleme) teknolojisi ve Game Ready sürücülerinin yanı sıra yeni bir araç yayınladı. ICAT adı verilen özel yazılım, herkesin oyun ekran görüntüleri ve videolarını kolaylıkla karşılaştırmalarını sağlıyor. NVIDIA ICAT, LDAT (Gecikme ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
51
858,508Konular
982,841Mesajlar
30,629Kullanıcılar
kayzen3131Son üye
Üst Alt