imagesogrencilertartisti5ad8d55e76270
MEB tarafından onumuzdeki eğitim, oğretim doneminde hayata gecirilecek olan okullarda serbest kıyafet uygulamasını oğrenciler tartıştı
Ankaranın Polatlı ilcesinde faaliyet gosteren Ozel Samanyolu Lisesi oğrencileri, okullarda serbest kıyafet uygulamasının olumlu ve olumsuz yonlerini masaya yatırdı 10 sınıf oğrencilerinden oluşan iki grup, edebiyat oğretmeni Yılmaz Kılıclı moderatorluğunde 'Serbest kıyafet mi? Forma mı?' konusunu tartışarak birbirlerinin tezlerini curutmeye calıştı
Okulun konferans salonunda duzenlenen tartışmayı, okul muduru Mehmet Maya, oğretmenler, oğrenci velileri ve oğrenciler izledi Serbest kıyafet tezini savunan oğrenciler, bir yıllık kıyafet alışverişi yaparak maliyetinin duşukluğunu gosterirken, forma tezini savunan oğrenciler ise serbest kıyafet orneğini gostermek icin sahneye davet ettiği oğrencilerin farklılıklarını ortaya koydu
Ozel Samanyolu Eğitim Kurumları Muduru Mehmet Maya, oğrenciler arasında gercekleşen munazarada kazanıp, kazanmamanın fazlı bir oneminin olmadığını soyledi Maya, Asıl amacımız; oğrencilerin bir fikri savunmayı oğrenmeleri, savundukları fikri her yonuyle araştırmaları ve bu fikirleri topluluk karşısında ifade edebilme yeteneklerinin geliştirmeleri dedi
MEB tarafından onumuzdeki eğitim, oğretim doneminde hayata gecirilecek olan okullarda serbest kıyafet uygulamasını oğrenciler tartıştı
Ankaranın Polatlı ilcesinde faaliyet gosteren Ozel Samanyolu Lisesi oğrencileri, okullarda serbest kıyafet uygulamasının olumlu ve olumsuz yonlerini masaya yatırdı 10 sınıf oğrencilerinden oluşan iki grup, edebiyat oğretmeni Yılmaz Kılıclı moderatorluğunde 'Serbest kıyafet mi? Forma mı?' konusunu tartışarak birbirlerinin tezlerini curutmeye calıştı
Okulun konferans salonunda duzenlenen tartışmayı, okul muduru Mehmet Maya, oğretmenler, oğrenci velileri ve oğrenciler izledi Serbest kıyafet tezini savunan oğrenciler, bir yıllık kıyafet alışverişi yaparak maliyetinin duşukluğunu gosterirken, forma tezini savunan oğrenciler ise serbest kıyafet orneğini gostermek icin sahneye davet ettiği oğrencilerin farklılıklarını ortaya koydu
Ozel Samanyolu Eğitim Kurumları Muduru Mehmet Maya, oğrenciler arasında gercekleşen munazarada kazanıp, kazanmamanın fazlı bir oneminin olmadığını soyledi Maya, Asıl amacımız; oğrencilerin bir fikri savunmayı oğrenmeleri, savundukları fikri her yonuyle araştırmaları ve bu fikirleri topluluk karşısında ifade edebilme yeteneklerinin geliştirmeleri dedi