nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 90
Online pazarlama dijital platformlar üzerinden yürütülen pazarlama aktivitelerine denir Online pazarlama sadece reklamcılık ile sınırlı yok, marka bilinirliği, arama motoru optimizasyonu, komünikasyon, alıcı hizmetleri ve satışın hepsini kapsamaktadır Online pazarlama, alışagelmiş pazarlama yöntemleriyle benzerlik göstermesine rağmen fazla daha bambaşka metodolojilerin kullanıldığı ve uzmanlık gerektiren bir alandırOnline pazarlama Türkiye için yeni bir konu olup, eticaret sitelerinin artmasıyla beraber her geçen gün önemini arttırmaktadır Halen bir çok internet sitesi offline pazarlama yöntemleri ile etkinlik sürdürmektedir Bir Takım şirketler de interneti yalnızca ürünlerini satabilecekleri bir platform olarak düşünmektedir Online pazarlama yöntemlerinden bir fazla firmanın çoğunlukla haberi yoktur
İnternet üstünden yapmak online pazarlama olarak görülse de, bu sadece pazarlamanın minik bir kısmını oluşturmaktadır Amerika ’da yıllar önce kullanılan satmak ortaklığı programlığı Türkiye ’ye yeni gelen bir pazarlama aracıdır İnternete olan güvensizlik ve kullanıcıların halen bir fazla teknolojiyi bütün anlamıyla kullanamaması eticarette ağır kalmamasın en büyük nedenleri arasındadır
Online pazarlama bir çoğuna tarafından bir reklamın satışa dönüşüne değin olan sürecidir Ama kazanılan müşteriyi tutmak ve yeni satışlar üretebilmek de yeniden pazarlamanın içinde yer alan önemli aktivitelerdir Herif memnuniyetini değer biçmek, bayramlarda ya da kayda değer günlerde eposta göndererek müşteriyi anımsamak, sosyal medyayı kullanarak promosyon ve yapmak ve marka bilinirliğini arttırmak online pazarlamanın araçlarıdır
Bir Takım firmalar bu araçları bir şekilde kullanmasına rağmen, ölçümünü yapmakta zorluk çekerler Bunun en büyük nedeni teknolojiye dominant olmamaktır Mesela, Google Adwords üzerinden veren bir çok firma satışa kadar olan süreçleri hedefler halinde tanımlamayı bilmez Veya eposta ile pazarlama yapanlar, dışarı giden epostaların kaç kişi göre okunduğunu ölçemez Büyük eticaret siteleri bu konulara yeterince hakimdir lakin küçük firmalar ne yazık ki online pazarlama için kullanılan teknolojilere o kadar uzaktır
Online pazarlama için kullanılan bir çok teknik içten çözümleme ve iyileştirmeler yapılırsa bir işe fayda Sayfaya vasıtasıyla gelen kullanıcıların neden satışa yönelmediğini kavramak, satış kaçsa bile eposta veya telefon aracılığıyla potansiyel müşteriye gelmek, satmak yapılan müşterilere promosyonlar verip bunların başarısını değerlendirmek ve maliyetlerini mümkün olduğu değin yıkmak online pazarlama uzmanlarının baskın olması gereken konulardır
Teknoloji
Online pazarlama dijital platformlar üzerinden yürütülen pazarlama aktivitelerine denir Online pazarlama sadece reklamcılık ile sınırlı yok, marka bilinirliği, arama motoru optimizasyonu, komünikasyon, müşteri hizmetleri ve satışın hepsini kapsamaktadır Online pazarlama, alışagelmiş pazarlama yöntemleriyle benzerlik göstermesine karşın çok daha ayrı metodolojilerin kullanıldığı ve uzmanlık gerektiren bir alandırOnline pazarlama Türkiye için yeni bir konu olup, eticaret sitelerinin artmasıyla beraber her geçen gün önemini arttırmaktadır Halen bir çok internet sitesi offline pazarlama yöntemleri ile etkinlik sürdürmektedir Bazı şirketler de interneti yalnızca ürünlerini satabilecekleri bir platform olarak düşünmektedir Online pazarlama yöntemlerinden bir çok firmanın çoğunlukla haberi yoktur
İnternet üstünden gerçekleştirmek online pazarlama olarak görülse de, bu sadece pazarlamanın küçük bir kısmını oluşturmaktadır Amerika ’da yıllar önce kullanılan satmak ortaklığı programlığı Türkiye ’ye yeni gelen bir pazarlama aracıdır İnternete olan güvensizlik ve kullanıcıların halen bir çok teknolojiyi bütün anlamıyla kullanamaması eticarette ağır kalmamasın en büyük nedenleri arasındadır
Online pazarlama bir çoğuna kadar bir reklamın satışa dönüşüne değin olan sürecidir Fakat kazanılan müşteriyi tutmak ve yeni satışlar üretebilmek de yeniden pazarlamanın içinde bulunan önemli aktivitelerdir Müşteri memnuniyetini değer biçmek, bayramlarda ya da önemli günlerde eposta göndererek müşteriyi hatırlamak, sosyal medyayı kullanarak promosyon ve yapmak ve marka bilinirliğini arttırmak online pazarlamanın araçlarıdır
Bazı firmalar bu araçları bir şekilde kullanmasına karşın, ölçümünü yapmakta zorluk çekerler Bunun en büyük nedeni teknolojiye dominant olmamaktır Örneğin, Google Adwords üzerinden veren bir çok işyeri satışa değin olan süreçleri hedefler halinde tanımlamayı bilmez Veya eposta ile pazarlama yapanlar, giden epostaların kaç kişi tarafından okunduğunu ölçemez Büyük eticaret siteleri bu konulara yeterince hakimdir lakin ufak firmalar ne yazık fakat online pazarlama için kullanılan teknolojilere o kadar uzaktır
Online pazarlama için kullanılan bir fazla teknik doğru inceleme ve iyileştirmeler yapılırsa bir işe fayda Sayfaya vasıtasıyla gelen kullanıcıların neden satışa yönelmediğini anlamak, satmak kaçsa bile eposta ya da telefon aracılığıyla potansiyel müşteriye ulaşmak, satmak yapılan müşterilere promosyonlar verip bunların başarısını ölçmek ve maliyetlerini mümkün olduğu dek yıkmak online pazarlama uzmanlarının egemen olması gereken konulardır
İnternet üstünden yapmak online pazarlama olarak görülse de, bu sadece pazarlamanın minik bir kısmını oluşturmaktadır Amerika ’da yıllar önce kullanılan satmak ortaklığı programlığı Türkiye ’ye yeni gelen bir pazarlama aracıdır İnternete olan güvensizlik ve kullanıcıların halen bir fazla teknolojiyi bütün anlamıyla kullanamaması eticarette ağır kalmamasın en büyük nedenleri arasındadır
Online pazarlama bir çoğuna tarafından bir reklamın satışa dönüşüne değin olan sürecidir Ama kazanılan müşteriyi tutmak ve yeni satışlar üretebilmek de yeniden pazarlamanın içinde yer alan önemli aktivitelerdir Herif memnuniyetini değer biçmek, bayramlarda ya da kayda değer günlerde eposta göndererek müşteriyi anımsamak, sosyal medyayı kullanarak promosyon ve yapmak ve marka bilinirliğini arttırmak online pazarlamanın araçlarıdır
Bir Takım firmalar bu araçları bir şekilde kullanmasına rağmen, ölçümünü yapmakta zorluk çekerler Bunun en büyük nedeni teknolojiye dominant olmamaktır Mesela, Google Adwords üzerinden veren bir çok firma satışa kadar olan süreçleri hedefler halinde tanımlamayı bilmez Veya eposta ile pazarlama yapanlar, dışarı giden epostaların kaç kişi göre okunduğunu ölçemez Büyük eticaret siteleri bu konulara yeterince hakimdir lakin küçük firmalar ne yazık ki online pazarlama için kullanılan teknolojilere o kadar uzaktır
Online pazarlama için kullanılan bir çok teknik içten çözümleme ve iyileştirmeler yapılırsa bir işe fayda Sayfaya vasıtasıyla gelen kullanıcıların neden satışa yönelmediğini kavramak, satış kaçsa bile eposta veya telefon aracılığıyla potansiyel müşteriye gelmek, satmak yapılan müşterilere promosyonlar verip bunların başarısını değerlendirmek ve maliyetlerini mümkün olduğu değin yıkmak online pazarlama uzmanlarının baskın olması gereken konulardır
Teknoloji
Online pazarlama dijital platformlar üzerinden yürütülen pazarlama aktivitelerine denir Online pazarlama sadece reklamcılık ile sınırlı yok, marka bilinirliği, arama motoru optimizasyonu, komünikasyon, müşteri hizmetleri ve satışın hepsini kapsamaktadır Online pazarlama, alışagelmiş pazarlama yöntemleriyle benzerlik göstermesine karşın çok daha ayrı metodolojilerin kullanıldığı ve uzmanlık gerektiren bir alandırOnline pazarlama Türkiye için yeni bir konu olup, eticaret sitelerinin artmasıyla beraber her geçen gün önemini arttırmaktadır Halen bir çok internet sitesi offline pazarlama yöntemleri ile etkinlik sürdürmektedir Bazı şirketler de interneti yalnızca ürünlerini satabilecekleri bir platform olarak düşünmektedir Online pazarlama yöntemlerinden bir çok firmanın çoğunlukla haberi yoktur
İnternet üstünden gerçekleştirmek online pazarlama olarak görülse de, bu sadece pazarlamanın küçük bir kısmını oluşturmaktadır Amerika ’da yıllar önce kullanılan satmak ortaklığı programlığı Türkiye ’ye yeni gelen bir pazarlama aracıdır İnternete olan güvensizlik ve kullanıcıların halen bir çok teknolojiyi bütün anlamıyla kullanamaması eticarette ağır kalmamasın en büyük nedenleri arasındadır
Online pazarlama bir çoğuna kadar bir reklamın satışa dönüşüne değin olan sürecidir Fakat kazanılan müşteriyi tutmak ve yeni satışlar üretebilmek de yeniden pazarlamanın içinde bulunan önemli aktivitelerdir Müşteri memnuniyetini değer biçmek, bayramlarda ya da önemli günlerde eposta göndererek müşteriyi hatırlamak, sosyal medyayı kullanarak promosyon ve yapmak ve marka bilinirliğini arttırmak online pazarlamanın araçlarıdır
Bazı firmalar bu araçları bir şekilde kullanmasına karşın, ölçümünü yapmakta zorluk çekerler Bunun en büyük nedeni teknolojiye dominant olmamaktır Örneğin, Google Adwords üzerinden veren bir çok işyeri satışa değin olan süreçleri hedefler halinde tanımlamayı bilmez Veya eposta ile pazarlama yapanlar, giden epostaların kaç kişi tarafından okunduğunu ölçemez Büyük eticaret siteleri bu konulara yeterince hakimdir lakin ufak firmalar ne yazık fakat online pazarlama için kullanılan teknolojilere o kadar uzaktır
Online pazarlama için kullanılan bir fazla teknik doğru inceleme ve iyileştirmeler yapılırsa bir işe fayda Sayfaya vasıtasıyla gelen kullanıcıların neden satışa yönelmediğini anlamak, satmak kaçsa bile eposta ya da telefon aracılığıyla potansiyel müşteriye ulaşmak, satmak yapılan müşterilere promosyonlar verip bunların başarısını ölçmek ve maliyetlerini mümkün olduğu dek yıkmak online pazarlama uzmanlarının egemen olması gereken konulardır