Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Samsung'dan Akıllı Telefonlar İçin 1 Saatte Hızlı Servis

Samsung'dan Akıllı Telefonlar İçin 1 Saatte Hızlı Servis
0
30

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
samsungdan-akilli-telefonlar-icin-1-saatte-hizli-servis.jpg

Müşteri deneyimi dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Awards International 2021 Türkiye Müşteri Deneyimi Yarışması'nda iki birincilik ödülüne layık görülen Samsung Türkiye, mobil cihazlar için uyguladığı "Akıllı Servis" konsepti ile servis hizmetinde de farkını ortaya koyuyor.

Samsung Türkiye'nin mobil cihazlar için hayata geçirdiği, randevu alınmaksızın hizmet veren Akıllı Servis merkezlerinde müşteriler, Samsung'un geliştirdiği yazılım sayesinde hemen bir danışman tarafından karşılanıyor, kendilerine isimleri ile hitap edilerek hizmet alacakları masalara davet ediliyorlar. Samsung Akıllı Servis merkezlerinde müşteriler, özel eğitim almış danışmanlardan destek alırken genellikle her dört talepten biri ortalama 10 dakika içinde çözülüyor. Müşteri ve danışman yüz yüze iletişim halinde olduklarından, cihaz müşteri ile birlikte kontrol ediliyor ve müşteri de çözümün bir parçası olabiliyor. Onarım gerektiren durumlarda ise müşterilerin taleplerinin ortalama yüzde 90'ı 1 saat içerisinde çözülebiliyor. Cihazın onarımı eğer 1 saati aşarsa, kesintisiz hizmet stratejisi gereği müşteriye yedek telefon sunuluyor. Cihaz değişimi gerektiren durumlarda ise eski cihaz tüm aksesuarları barındıran ve kutusu kapalı kullanılmamış yeni bir cihazla değiştiriliyor. 

"Akıllı Servis hizmetimiz sayesinde müşteri memnuniyeti yaklaşık yüzde 95'e ulaştı"


Samsung Türkiye Satış Sonrası Servis Direktörü Erbil Topgül, "Samsung olarak akıllı telefonların hayatın her alanında son derece yoğun kullanıldığı ve önem arz ettiği bu dönemde, önceliğimiz müşterilerimize kesintisiz bir iletişim deneyimi sağlamak ve gelişen dijital destek kanallarımızla müşterilerimizin servis hizmetlerinden yararlanırken yaşadıkları deneyimi geliştirmek. Bu kapsamda müşterilerimize birçok fiziksel ve dijital kanalda hizmet veriyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre cep telefonlarını kullanmalarını ve iletişimlerine kaldıkları yerden devam etmelerini sağlayan 'kesintisiz hizmet' stratejisini 'Akıllı Servis' hizmetimizle uyguluyoruz. Bu hizmetimizi akıllı telefon kullanan müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre kesintisiz hizmet stratejisine göre şekillendirdik. Servislerimizin bu yeni konseptle hizmet vermeye başlamasından sonra servis merkezlerimizden hizmet alan müşterilerimizin memnuniyeti yaklaşık yüzde 95'e ulaştı. Kesintisiz iletişim stratejimize paralel olarak çağrı merkezi, canlı destek, Samsung Members uygulaması, Samsung Forum, uzaktan bağlantı ve web sitemizin destek içerikleriyle de müşterilerimizin her zaman yanındayız." dedi.

Tüm hijyen tedbirleri de alınıyor

Merkezlerde tüm bu hizmetler verilirken gerekli tüm hijyen tedbirleri de alınıyor. Servise girmeden önce müşterilerin maskelerinin takıldığından emin olunuyor ve müşteriler içeriye ateşleri ölçülerek alınıyor. Sosyal mesafe kurallarına uyulması için uyarılar yapılırken masalar da sosyal mesafe kurallarına göre yerleştiriliyor. Danışmanlar hijyen tedbirlerine uygun olarak maske ile işlem yapıyorlar. Mobil cihazlar teslim alınırken ve teslim edilirken dezenfekte ediliyor. Tüm bunların yanı sıra servisler düzenli aralıklarla dezenfekte ediliyor.




 

Similar threads

Müşteri tecrübesi dünyasının en itibarlı ödüllerinden biri olan Awards International 2021 Türkiye Müşteri Tecrübesi Yarışması’nda iki birincilik mükafatına layık görülen Samsung Türkiye, taşınabilir aygıtlar için uyguladığı “Akıllı Servis” konsepti ile servis hizmetinde de farkını ortaya...
Cevaplar
0
Görüntüleme
71
Yeni nesil sigortacılığın öncüsü, geleceğin Allianz'ını dijitalizasyonla inşa eden Allianz Türkiye, müşteri kullanım alışkanlıklarını ve dijital gelişmeleri yakından takip ederek, müşterilerine yenilikler sunmaya devam ediyor. Allianz bu doğrultuda müşterilerinin ve iş ortaklarının hayatını...
Cevaplar
0
Görüntüleme
56
Evlerde kullanılan elektronik eserlerde kimi devir arıza sorunlarıyla karşı zıdda kalınabilir. Kullanıcıların hiç ancak hiç istemeyecekleri bu sorun önemli manada can sıkıcıdır. Eser bozulduğu hengam yetkili servis aranır, uzunca bir müddet servisin gelmesi beklenir ve sorun üretim kaynaklı bile...
Cevaplar
0
Görüntüleme
181
SOCAR Türkiye’nin alternatif telekom sektörüne öncülük eden iştiraki Millenicom, Wi-Fi kapsama alanını genişletme özelliğiyle son dönemde büyük ilgi gören mesh teknolojisini, ülkemizde abonelerine sunan ilk servis sağlayıcı oldu. Millenicom’un avantajlı fiyatlarla sunduğu fiber hızında interneti...
Cevaplar
0
Görüntüleme
95
Türkiye'deki dijitale rahatlıkla adapte olan müşteri yapısı, Türk Bankalarının yenilikçi yaklaşımları, sektördeki geniş hizmet yelpazesi ve gelişmiş müşteri deneyimi yeni nesil teknolojilerin müşteri etkileşiminde sıklıkla tercih edilmesini destekliyor. Türkiye'deki mevduat bankalarını göz önüne...
Cevaplar
0
Görüntüleme
93
858,506Konular
983,084Mesajlar
33,115Kullanıcılar
smrnr16Son üye
Üst Alt