Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

TikTok, Yeni Gelir Modeli Sunan Bir Özellik Tanıttı!

TikTok, Yeni Gelir Modeli Sunan Bir Özellik Tanıttı!
0
115

dagcı

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,225
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
69
F-D Coin
71

Değişen ve gelişen teknolojiyle birlikte büyük birçoğumuz telefonlarımıza ve toplumsal medyaya bağımlı bir hale geldik. Ya da en azından vakit geçirmeyi seviyoruz diyelim. TikTok ve Instagram üzere platformlarda birbirinden eğlenceli görüntüleri aşağı kaydırmak ve sonsuz bir döngüye girmek birden fazla vakit epeyce eğlenceli oluyor.

Kimileri de izlediğimiz bu görüntülerden oldukça yüksek sayılar kazanabiliyor. TikTok da bu platformlardan biri ve bünyesindeki içerik üreticilerini sevindirecek yeni bir haber paylaştı. YouTube içeriklerine emsal bir stratejiye geçeceklerini açıklayan şirket, içerik üreticilerin kazandıkları ölçüsü artırmayı planlıyor.

Markalar 'en uygun videolara' özel reklamlar verebilecek


1a76f7de6f199bd37023443da22498c3ec5a0271.jpeg

TikTok tarafından bugün yayınlanan bir blogda ‘TikTok Pulse’ ismi verilen yeni bir özellikten bahsedildi. Bu özellik ile birlikte TikTok'ta reklam veren markalar, reklamlarının 'en düzgün videolarda' görünmesini sağlayabilecek. Yani, markalar, TikTok'taki en güzel %4'lük dilimde olan görüntülere reklam verebilecek.

Peki bu içerik üreticilerin gelirlerini nasıl mı etkileyecek? Şöyle ki; içerik üreticilerinin görüntüleri en düzgün görüntüler ortasında yerini alırsa, yanında yayınlandığı reklamın gelirlerinin bir kısmı içerik üreticilerine aktarılacak. Gelen birinci bilgilere nazaran en az 100 bin takipçisi olan hesaplar bu özellikten yararlanabilecek. Özelliğin birinci olarak Amerika'da kullanıma sunulması ve akabinde tüm dünyaya yayılması planlanıyor.

Şimdilik TikTok bu yeni bilhassa ilgili üstte anlattıklarımız dışında çok fazla ayrıntı vermedi. Epey yüksek bir kullanıcı sayısına sahip olmasına karşın içerik üreticilerinin platformdan kazandığı ölçü Instagram ve YouTube’dan bir ölçü daha az kalıyordu. Yeni bilhassa birlikte bu ortayı kapatmayı planlayan TikTok, bünyesindeki içerik üreticisi sayısını artırmaya kararlı görünüyor.


 

Similar threads

Değişen ve gelişen teknolojiyle birlikte büyük birçoğumuz telefonlarımıza ve toplumsal medyaya bağımlı bir hale geldik. Ya da en azından vakit geçirmeyi seviyoruz diyelim. TikTok ve Instagram üzere platformlarda birbirinden eğlenceli görüntüleri aşağı kaydırmak ve sonsuz bir döngüye girmek...
Cevaplar
0
Görüntüleme
97
Kısa müddette yüz milyonlarca bireye ulaşan Tiktok ile kıyasıya rekabet içinde olan Instagram, kendi içerik üreticilerinin Reels olarak Tiktok görüntülerini paylaşmasından rahatsız olmuş üzere görünüyor. Instagram, Reels'te daima Tiktok görüntüleri paylaşılması sebebiyle özgün içerik problemi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
129
Günümüzde toplumsal medyanın tarafına karar veren uygulama haline gelen TikTok, bugün Snapchat gibisi yeni bir özelliğini test etmeye başladı. TikTok’un yeni özelliği, yakınınızdaki kullanıcıların paylaştıkları gönderileri görmenizi sağlayacak ‘Nearby (Yakınlarda)’ özelliği oldu. Şirket, testler...
Cevaplar
0
Görüntüleme
170
Instagram, TikTok, Twitter ve daha pek çok toplumsal medya platformu kullanıcı sayılarını artırmaya devam ederken markalar da bu platformlara yönelik reklam sayılarını her geçen gün artırıyor. Neredeyse toplumsal medya kullanmayan kalmadığı düşünüldüğünde, reklamlar için de bu platformlar epey...
Cevaplar
0
Görüntüleme
108
Dün sizlerle paylaştığımız bir haberde, popüler sosyal medya platformu Instagram’ın içerik üreticileri için planladığı ‘ücretli abonelik’ sisteminin testlerine başladığını aktarmıştık. Sınırlı sayıda kullanıcıda denenmeye başlayan bu özellik sayesinde içerik üreticilerinin aylık bir abonelik...
Cevaplar
0
Görüntüleme
113
858,506Konular
983,000Mesajlar
33,105Kullanıcılar
2955SamsunSon üye
Üst Alt