Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

AMD FSR Desteği 110’dan Fazla Oyuna Ulaştı

AMD FSR Desteği 110’dan Fazla Oyuna Ulaştı
0
121

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70

NVIDIA, resmi blog gönderisiyle birlikte DLSS teknolojisinin 200 oyuna ulaştığını bildirmişti. Tıpkı vakitte AMD, FSR (FidelityFX Üstün Resolution) teknolojisinin birinci yıl dönümünü kutlayarak bir paylaşım yaptı.

Bildiğiniz üzere FSR teknolojisi 2.0 sürümüyle yakın vakitte güncellendi ve süratle yayılıyor. Kırmızı grup, halihazırda FSR 1.0 yahut FSR 2.0 takviyesi onaylanan oyunların 110’u aştığını söylüyor. Şirket ayrıyeten rakibine taş atmadan duramamış:

FSR’ye bir bütün olarak bakarsak (FSR 1.0 ve FSR 2.0), piyasaya çıktığı birinci yılda 113 oyuna dahil oldu. DLSS ise 3.5 yılda 180 oyuna ulaştı. FSR’nin oyun geliştiricileri tarafından değerli ölçüde daha süratli benimsendiğini görebilirsiniz.

AMD, bir tablo yayınlayarak FSR 2.0 ile DLSS ortasında farklı bir kıyaslama daha yaptı. Bu noktada konsollar, açık kaynak erişimi ve ML (Machine Learning) üzere farklara vurgu yapılmış.
ÖzellikAMD FSR 2.0NVIDIA DLSS
Geçici Yükseltme Teknolojisi
Desteklenen Oyunlarda Yüksek Kare Hızları
Doğal İmgeye Kıyasla Emsal yahut Daha Düzgün Manzara Kalitesi
Optimize Edilmiş Kenar Yumuşatma
Ayarlanabilir İmaj Kalitesi Ayarları
Kolay Entegrasyon
Açık Kaynak Teknolojisi
Özel Makine Tahsili (ML) Donanım Gereksinimi
Çok Çeşitli Eser ve Platform Desteği
Konsol Desteği
 

Similar threads

AMD şimdi birkaç gün evvel FSR 2.0 teknolojisinin kaynak kodlarını yayınlamıştı. Böylece bu yükseltme teknolojisini yakında daha fazla oyunda kullanabileceğiz. Cyberpunk 2077 bildiğiniz üzere DLSS dayanağı sunsa bile şimdi FSR sürüm 2.0 dayanağına sahip değil. Mod geliştiricileri ise AMD FSR...
Cevaplar
0
Görüntüleme
76
AMD, Fidelity FX Muhteşem Resolution (FSR) teknolojisi üzerinde geliştirmeler yaparak FSR 2.0 sürümünü duyurmuştu. Bu teknolojiden yararlanan birinci oyun Deathloop olmuştu, lakin artık FSR 2.0 takviyesi alan oyunların sayısı ikiye çıktı: Farming Simulator 22. AMD, bu teknolojinin bir noktada...
Cevaplar
0
Görüntüleme
125
AMD’nin yeni yayılmaya başlayan FSR 2.0 (FidelityFX Harika Resolution 2.0) teknolojisine ait tüm ayrıntılara daha evvel bakmıştık. Yakın tarihte GPUOpen üzerinden tüm FSR 2.0 kaynak kodları yayınlanmıştı. FSR 2.0 eklentileri artık ise kısa müddet içinde Unreal Engine kütüphanesine ulaştı. Şu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
114
AMD’nin FSR 2.0 teknolojisi herkesin beğenisini kazanmışken yavaş yavaş tüm oyunlara yayılıyor. Yaklaşık iki ay evvel bir topluluk modlaması sayesinde RDR 2’ye gayriresmi olarak FSR 2.0 takviyesi sağlanmıştı. Rockstar Games, nihayet bu teknolojiyi fazla geciktirmeden oyuncuların kullanımına...
Cevaplar
0
Görüntüleme
171
AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 algoritmasını GDC 2022’de sundu ve yeni detaylar verdi. FSR 2.0, sürüm 1.0’a göre önemli kalite iyileştirmeleri sunmak üzere tasarlandı. Bu tamamen yeni bir algoritma ve mevcut FSR’den tamamen farklı. Dolayısıyla yeni API’yi entegre etmek için bazı kodların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
125
858,509Konular
982,875Mesajlar
30,657Kullanıcılar
hte1994Son üye
Üst Alt