Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Cyberpunk 2077, Özel Modla FSR 2.0 Desteği Kazandı

Cyberpunk 2077, Özel Modla FSR 2.0 Desteği Kazandı
0
81

dagcı

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,225
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
69
F-D Coin
71

AMD şimdi birkaç gün evvel FSR 2.0 teknolojisinin kaynak kodlarını yayınlamıştı. Böylece bu yükseltme teknolojisini yakında daha fazla oyunda kullanabileceğiz. Cyberpunk 2077 bildiğiniz üzere DLSS dayanağı sunsa bile şimdi FSR sürüm 2.0 dayanağına sahip değil. Mod geliştiricileri ise AMD FSR 2.0’ı NVIDIA DLSS oyunlarına dahil etmenin bir yolunu buldu.

Cyberpunk 2077 çok güçlü donanım gerektiriyor ve birçok kişi düşük performans nedeniyle oyunu oynayamıyordu. Bu nedenle FSR 2.0 üzere bir teknoloji, DLSS takviyesinden mahrum ekran kartları için ilaç üzere gelecek.
AMD-FSR-1.0-Cyberpunk-2077-640x392.jpg
FSR 1.0
Görünüşe nazaran PotatoOfDoom1337, NVIDIA DLSS 2.0 evraklarını FSR 2.0 ile değiştirmenin bir yolunu buldu. Oyunun zati FSR 1.0’ı desteklediğini belirtelim, bu manada sürüm 2.0 için yükseltme alması pek uzun sürmeyecek. Fakat keşfedilen yeni usul, Cyberpunk 2077’nin yanı sıra birçok oyunda işe yarayabilir.
AMD-FSR-2.0-Cyberpunk-2077.jpg
FSR 2.0
Dosya değiştirme ve Windows kayıt defteri değişikliği gerektiren bu kolay modun 4K çözünürlükte GeForce GTX 1080 için FPS’yi iki kat artırdığı söyleniyor. Ayrıyeten istikrarlı modda FSR 1.0 ve FSR 2.0’ı içeren ekran imgeleri paylaşıldı. Performansın yanı sıra imaj kalitesinde bariz bir gelişme var. Umuyoruz ki bu cins modlar başka oyunlarda da çalışır ve oyuncular daha keyifli bir oyun tecrübesi yaşar.
 

Similar threads

Yakın vakitte Cyberpunk 2077’nin özel bir modlamayla birlikte FSR 2.0 teknolojisine kavuştuğunu yazmıştık. Mod üretimcileri artık elini Dying Light 2’ye attı ve pek de sıkıntı olmayan bir değişimle oyuna FSR 2.0 takviyesi getirdi. Yöntem hayli kolay. Şimdi resmi takviye sunulmayan teknoloji...
Cevaplar
0
Görüntüleme
114
AMD, Fidelity FX Muhteşem Resolution (FSR) teknolojisi üzerinde geliştirmeler yaparak FSR 2.0 sürümünü duyurmuştu. Bu teknolojiden yararlanan birinci oyun Deathloop olmuştu, lakin artık FSR 2.0 takviyesi alan oyunların sayısı ikiye çıktı: Farming Simulator 22. AMD, bu teknolojinin bir noktada...
Cevaplar
0
Görüntüleme
133
AMD’nin yeni yayılmaya başlayan FSR 2.0 (FidelityFX Harika Resolution 2.0) teknolojisine ait tüm ayrıntılara daha evvel bakmıştık. Yakın tarihte GPUOpen üzerinden tüm FSR 2.0 kaynak kodları yayınlanmıştı. FSR 2.0 eklentileri artık ise kısa müddet içinde Unreal Engine kütüphanesine ulaştı. Şu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
122
AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 algoritmasını GDC 2022’de sundu ve yeni detaylar verdi. FSR 2.0, sürüm 1.0’a göre önemli kalite iyileştirmeleri sunmak üzere tasarlandı. Bu tamamen yeni bir algoritma ve mevcut FSR’den tamamen farklı. Dolayısıyla yeni API’yi entegre etmek için bazı kodların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
131
NVIDIA, resmi blog gönderisiyle birlikte DLSS teknolojisinin 200 oyuna ulaştığını bildirmişti. Tıpkı vakitte AMD, FSR (FidelityFX Üstün Resolution) teknolojisinin birinci yıl dönümünü kutlayarak bir paylaşım yaptı. Bildiğiniz üzere FSR teknolojisi 2.0 sürümüyle yakın vakitte güncellendi ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
130
858,528Konular
981,488Mesajlar
31,429Kullanıcılar
gule_2121Son üye
Üst Alt