Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

FSR 2.0 Hızla Yayılacak: Açık Kaynak Kodları Yayınlandı

FSR 2.0 Hızla Yayılacak: Açık Kaynak Kodları Yayınlandı
0
116

teknoloji

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,248
Etkileşim
1
Puan
36
Yaş
46
F-D Coin
83

AMD, açık kaynaklı FSR taahhüdünün bir kesimi olarak herkesin indirip kullanabileceği kaynak kodlarını yayınladı. Tüm geliştiriciler artık GPUOpen aracılığıyla FSR sürüm 2.0‘ın kodlarına erişebiliyor. Yükseltme algoritmasını DirectX 12 ve Vulkan tabanlı oyunlara entegre etmek isteyenler, gerekli tüm API’lere, kütüphaneye ve başlangıç denetim listesine sahip olacak.

AMD-FSR-2.0-FidelityFX-Super-Resolution.jpg


Şirket DirectX 11 dayanağı için AMD temsilcileriyle bağlantıya geçilmesini istiyor. Bu da DirectX 11’in resmi olarak desteklenmediğini yahut uygulanmasının daha güç olduğunu gösteriyor. AMD’ye nazaran halihazırda DLSS 2.0 dayanağı sunan oyunlara FSR uygulaması daha kolay olacak ve ekseriyetle üç günden daha az bir entegrasyon mühleti gerekecek.

Kırmızı grubun GPUOpen makalesinde makine tahsili hakkında tartışmalı telaffuzlar var. AMD, makine tahsilinin uygun manzara kalitesi elde etmek için bir ön şart olmadığını ve birden fazla vakit sırf yükseltilmiş manzarayı oluşturmak üzere evvelki kareleri birleştirmek için kullanıldığını söylüyor. Bu doğrultuda şirketin direkt NVIDIA DLSS ve Intel XeSS teknolojilerini amaç aldığını söyleyebiliriz.

FSR-2.0.jpg


AMD, FSR sürüm 2.0 ile birlikte yüksek manzara kalitesi oluşturmak için makine tahsilinin (NVIDIA’nın Tensor çekirdekleri yahut Intel’in yakında çıkacak olan Matrix Motorları) koşul olmadığını kanıtlamıştı. FSR 2.0, God of War ve Deathloop üzere oyunlarda epeyce başarılı işler çıkarıyor. En yeterli istikameti ise çok eski olmaması kaydıyla GPU sınırlaması yok. Bildiğiniz üzere DLSS teknolojisi sadece Tensor çekirdeklerine sahip RTX ekran kartlarıyla kullanılabiliyor.
 

Similar threads

AMD’nin yeni yayılmaya başlayan FSR 2.0 (FidelityFX Harika Resolution 2.0) teknolojisine ait tüm ayrıntılara daha evvel bakmıştık. Yakın tarihte GPUOpen üzerinden tüm FSR 2.0 kaynak kodları yayınlanmıştı. FSR 2.0 eklentileri artık ise kısa müddet içinde Unreal Engine kütüphanesine ulaştı. Şu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
104
AMD, Fidelity FX Muhteşem Resolution (FSR) teknolojisi üzerinde geliştirmeler yaparak FSR 2.0 sürümünü duyurmuştu. Bu teknolojiden yararlanan birinci oyun Deathloop olmuştu, lakin artık FSR 2.0 takviyesi alan oyunların sayısı ikiye çıktı: Farming Simulator 22. AMD, bu teknolojinin bir noktada...
Cevaplar
0
Görüntüleme
113
AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 algoritmasını GDC 2022’de sundu ve yeni detaylar verdi. FSR 2.0, sürüm 1.0’a göre önemli kalite iyileştirmeleri sunmak üzere tasarlandı. Bu tamamen yeni bir algoritma ve mevcut FSR’den tamamen farklı. Dolayısıyla yeni API’yi entegre etmek için bazı kodların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
107
NVIDIA, resmi blog gönderisiyle birlikte DLSS teknolojisinin 200 oyuna ulaştığını bildirmişti. Tıpkı vakitte AMD, FSR (FidelityFX Üstün Resolution) teknolojisinin birinci yıl dönümünü kutlayarak bir paylaşım yaptı. Bildiğiniz üzere FSR teknolojisi 2.0 sürümüyle yakın vakitte güncellendi ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
108
God of War, aldığı son güncelleme ile AMD FSR 2.0 özelliğini sunmaya başladı. Oyunun bu özelliği sunan üçüncü oyun olduğunu da not olarak düşelim. AMD tarafından FidelityFX Üstün Çözünürlük (FSR) teknolojisinin yeni jenerasyon sürümü Mayıs ayında piyasaya sürüldü. FSR 2.0 olarak isimlendirilen...
Cevaplar
0
Görüntüleme
157
858,497Konular
981,923Mesajlar
29,939Kullanıcılar
label212Son üye
Üst Alt