Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

God of War İçin AMD FSR 2.0 Güncellemesi Geldi

God of War İçin AMD FSR 2.0 Güncellemesi Geldi
0
179

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
god-of-war-amd-fsr-2-0-guncellemesi-aldi.jpg

God of War, aldığı son güncelleme ile AMD FSR 2.0 özelliğini sunmaya başladı. Oyunun bu özelliği sunan üçüncü oyun olduğunu da not olarak düşelim. AMD tarafından FidelityFX Üstün Çözünürlük (FSR) teknolojisinin yeni jenerasyon sürümü Mayıs ayında piyasaya sürüldü. FSR 2.0 olarak isimlendirilen yeni ve geliştirilmiş sürüm, özgün sürüme nazaran daha uygun kare suratları ve büyük imaj kalitesi gelişmeleri sunabiliyor.

God of War v1.0.12 sürüm notlarında yalnızca iki öğe listelenmiş durumda:

Yeni özellikler: FidelityFX Muhteşem Çözünürlük 2.0 uygulandı ve artık ekran ayarları menüsünde bir çözünürlük ölçeklendirme seçeneği olarak mevcut

Düzeltmeler: Hedefle/Engelle ortasında geçiş yap erişilebilirlik özellikleri artık tutarsız davranışlara sahip olmayacak.

Santa Monica Studio, oyuncuların FSR 2.0 ile ne tıp performans ve manzara kalitesi iyileştirmeleri görecekleri konusunda ise detaya girmiyor. FSR 2.0’ın daha evvel God of War ayarlarında göründüğünü fakat bunun geliştirici tarafından yapılan bir yazım kusuru olduğunu ve şimdiye kadar sırf 1.0 uygulamasının mevcut olduğunu da hatırlatalım.


 

Similar threads

AMD, kısa vakit evvel FidelityFX Muhteşem Resolution 2.0 (FSR 2.0) teknolojisine dair yeni ayrıntılar paylaştı. Şirketin blog gönderisine nazaran Hitman 3 ve Microsoft Flight Simulator üzere büyük oyunlar da dahil olmak üzere 16 yeni oyun yakında FSR 2.0 dayanağına kavuşuyor. AMD’nin imaj...
Cevaplar
0
Görüntüleme
77
AMD, açık kaynaklı FSR taahhüdünün bir kesimi olarak herkesin indirip kullanabileceği kaynak kodlarını yayınladı. Tüm geliştiriciler artık GPUOpen aracılığıyla FSR sürüm 2.0‘ın kodlarına erişebiliyor. Yükseltme algoritmasını DirectX 12 ve Vulkan tabanlı oyunlara entegre etmek isteyenler, gerekli...
Cevaplar
0
Görüntüleme
126
YouTuber TechEpiphany, yakın vakitte AMD’nin yeni FSR 2.0 teknolojisiyle güncellenen God of War oyununu test etti. Teste sahne olan grafik yongası ise RDNA 2 mimarisine dayanan Radeon 660M idi. Bildiğiniz üzere Ryzen 6000 taşınabilir serisinde Radeon 660M ve Radeon 680M olmak üzere farklı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
32
AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 algoritmasını GDC 2022’de sundu ve yeni detaylar verdi. FSR 2.0, sürüm 1.0’a göre önemli kalite iyileştirmeleri sunmak üzere tasarlandı. Bu tamamen yeni bir algoritma ve mevcut FSR’den tamamen farklı. Dolayısıyla yeni API’yi entegre etmek için bazı kodların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
125
AMD’nin yeni yayılmaya başlayan FSR 2.0 (FidelityFX Harika Resolution 2.0) teknolojisine ait tüm ayrıntılara daha evvel bakmıştık. Yakın tarihte GPUOpen üzerinden tüm FSR 2.0 kaynak kodları yayınlanmıştı. FSR 2.0 eklentileri artık ise kısa müddet içinde Unreal Engine kütüphanesine ulaştı. Şu...
Cevaplar
0
Görüntüleme
114
858,510Konular
982,891Mesajlar
30,666Kullanıcılar
masteryi33Son üye
Üst Alt