Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Satışa yonelik pazarlama yonetimi

Satışa yonelik pazarlama yonetimi
0
135

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,753
Etkileşim
89
Puan
48
F-D Coin
0
Satışa yonelik pazarlama yonetimi

Bu kavrama gore işletme yonetimi gereken olcude satış cabaları yapmadıkca, işletmenin malının tuketiciler tarafından yeter olcude satın alınmamasının olağan olduğu kanısındadır

Bu kavramın başlıca nitelikleri şunlardır :

İşletmenin temel gorevi, yeterli olcude satışı sağlamaktır

Tuketiciler olağan koşullarda kendi başlarına yeter olcude mal satın alamazlar

Turlu satış arttırıcı araclar kullanılarak, tuketiciler satın almaya ozendirilebilir

Mal satın alanların bir daha almaları umulur, almazlarsa başka tuketiciler alabilirler

Bu kavramın ışığında calışan işletmeler, malların satın alındığı değil satıldığı kanısındadırOrneğin, hayat sigortası, ansiklopedi kolayca satın alınan aranan mallar değillerdir Bu malları satın alacaklar bulunmalı ve mallar zorla satılmalıdır Bu kavramın en buyuk sakıncası tuketici doygunluğuna onem verilmemesidir Bu nedenle alıcı satıcıya guvenini yitirebilir

Bu kavram kar amacı gutmeyen orgutlerde de benimsenir Orneğin, siyasal partiler secimlerde bu kavramın ışığında cok para ve caba harcayarak secimi kazanmaya calışırlar Uretim kapasitesi fazla olan işletmelerde bu kavramı benimseyerek satabilecekleri mallar geliştirme yerine, urettikleri mallar daha cok satmak isteyecekler ve bunun icin calışacaklardır
 

Similar threads

Uretime yonelik pazarlama yonetimi Bu kavram, ureticileri yonlendiren eski bir kavramdır Bu kavrama gore tuketiciler, satın almak istedikleri malların satış yerlerinde bulunmasına ve fiyatlarının uygun olmasına onem verirler Bu durumda yoneticiler uretim yonludurler Bu kavramın başlıca...
Cevaplar
0
Görüntüleme
97
Satışa yönelik pazarlama yönetimi Bu seziş göre işletme yönetimi gereken ölçüde satmak çabaları yapmadıkça, işletmenin malının tüketiciler kadar yeter ölçüde satın alınmamasının herzamanki olduğu kanısındadır Bu kavramın başlıca nitelikleri şunlardır : İşletmenin esas görevi, tatmin edici...
Cevaplar
0
Görüntüleme
167
Pazarlama yonetimi Değişimde taraflardan biri oteki taraftan istediği karşılığı ele gecirmeyi amaclar ve amacına ulaşmak icin incelemeler yapar , planlar oluşturur ve planları uygulamaya koyarsa pazarlama yonetimi soz konusu olur Pazarlama yonetimi, etkili bicimde değişimin sağlanması...
Cevaplar
0
Görüntüleme
99
858,505Konular
982,722Mesajlar
33,057Kullanıcılar
yaramaz61Son üye
Üst Alt