Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Unreal Engine İçin AMD FSR 2.0 Eklentileri Hazır

Unreal Engine İçin AMD FSR 2.0 Eklentileri Hazır

teknolojiuzmani

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,200
Etkileşim
1
Puan
36
Yaş
35
F-D Coin
94

AMD’nin yeni yayılmaya başlayan FSR 2.0 (FidelityFX Harika Resolution 2.0) teknolojisine ait tüm ayrıntılara daha evvel bakmıştık. Yakın tarihte GPUOpen üzerinden tüm FSR 2.0 kaynak kodları yayınlanmıştı. FSR 2.0 eklentileri artık ise kısa müddet içinde Unreal Engine kütüphanesine ulaştı.

Şu anda yeni sürümü destekleyen sadece dört oyun var. Lakin resmi AMD duyurusuyla birlikte yakında en az 20 oyunun FSR 2.0 dayanağına kavuşacağını öğrenmiştik. Unreal Engine dayanağı ise bu teknolojinin daha fazla oyuna ulaşmasını sağlayacak.

AMD-FSR-2.0-FidelityFX-Super-Resolution-640x360.jpg


FidelityFX Üstün Resolution 2.0 zamansal yükseltmeye dayalı ve selefi kadar kolay bir teknoloji değil. FSR 2.0, tüm ön kalite ayarlarında FSR 1.0’a kıyasla gelişmiş imaj kalitesi getirecek. Bu kısmen “optimize edilmiş” kenar yumuşatma özellikleriyle uzamsal yükseltmeden zamansal yükseltmeye geçiş sayesinde mümkün olacak. Uzamsal yükseltme, bir kareyi yükseltmek için kullanıldığında sadece karenin kendisi tarafından sağlanan bilgileri kullanıyor. Buna karşılık zamansal yükseltme, evvelki karelerin yanı sıra geçerli karedeki bilgileri de kullanabiliyor. Farklı bir formda, NVIDIA’nın DLSS 1.0’ı da bir uzamsal yükseltme tahliliydi ve DLSS 2.0 ile zamansal yükseltmeye geçildi.

AMD FSR 2.0 artık Unreal Engine 4 ve 5 için NVIDIA DLSS 2.0 eklentisine katılıyor. Bu da geliştiricilerin artık iki teknoloji ortasında seçim yapabileceği ve hatta her ikisini de oyunlarına dahil edebileceği manasına geliyor.
 

Similar threads

AMD, Fidelity FX Muhteşem Resolution (FSR) teknolojisi üzerinde geliştirmeler yaparak FSR 2.0 sürümünü duyurmuştu. Bu teknolojiden yararlanan birinci oyun Deathloop olmuştu, lakin artık FSR 2.0 takviyesi alan oyunların sayısı ikiye çıktı: Farming Simulator 22. AMD, bu teknolojinin bir noktada...
Cevaplar
0
Görüntüleme
111
AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 algoritmasını GDC 2022’de sundu ve yeni detaylar verdi. FSR 2.0, sürüm 1.0’a göre önemli kalite iyileştirmeleri sunmak üzere tasarlandı. Bu tamamen yeni bir algoritma ve mevcut FSR’den tamamen farklı. Dolayısıyla yeni API’yi entegre etmek için bazı kodların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
103
AMD, önümüzdeki günlerde FidelityFX Üstün Resolution (FSR) 2.0 takviyesi ile çıkacak yahut bu takviyesi alacak bir dizi oyun duyurdu. Arkane Studios ve Bethesda’dan Deathloop’un FSR 2.0 uygulamasına sahip birinci oyun olması da pek şaşırtan değil. Çip dizayncısı, FSR teknolojisinin güncellenmiş...
Cevaplar
0
Görüntüleme
68
AMD’nin yeni FidelityFX Muhteşem Resolution (FSR) 2.0 teknolojisi süratli bir çıkış yaptı. Şimdi oyunlara gereğince yayılmış değil, lakin yakın vakitte açık kaynak kodları yayınlandı ve Unreal Engine eklentileri hazır hale geldi. Öte yandan yapılan test testlere bakılırsa FSR 2.0 selefine...
Cevaplar
0
Görüntüleme
37
AMD’nin FSR 2.0 teknolojisi herkesin beğenisini kazanmışken yavaş yavaş tüm oyunlara yayılıyor. Yaklaşık iki ay evvel bir topluluk modlaması sayesinde RDR 2’ye gayriresmi olarak FSR 2.0 takviyesi sağlanmıştı. Rockstar Games, nihayet bu teknolojiyi fazla geciktirmeden oyuncuların kullanımına...
Cevaplar
0
Görüntüleme
149
858,464Konular
981,136Mesajlar
29,532Kullanıcılar
Üst Alt