Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

CBOT, 2020’de 15 Kat Büyüdü

CBOT, 2020’de 15 Kat Büyüdü
0
61

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
CBOT.png

Pandeminin tesirinde geçen 2020 yılında pek çok ulusal ve milletlerarası şirketle iş birliğine imza atan CBOT Gartner tarafından 2020 Temmuz ayında yayınlanan “Gelişen Teknolojiler ve Trendler Tesir Radarı: Bankacılık ve Yatırım Hizmetlerinde Yapay Zeka” araştırmasında önde gelen birinci 16 şirket ortasında gösterildi. CBOT imzası taşıyan sanal asistanlar üzerinden gerçekleşen konuşmalar 2020’de 15 kat artarak 400 milyona ulaştı. Çağrı merkezi   süreçlerinde yaşanan değişimlerin yazılı yanında sesli kanallarda da otomasyonu zarurî hale getirmesine istinaden ses yapay zekasını da  teknolojik yetkinlikleri ortasına katan şirket, son geliştirdiği eseri CBOT SPEECH ile uçtan uca ve bütünsel bir müşteri hizmetleri otomasyonu sunmaya başladı. CBOT CORE, CBOT SPEECH, CBOT FUSION, CBOT ANALYTICS ve CBOT LIVE CHAT eserlerinden oluşan platformuyla CBOT, 2021 yılında da isminden sıkça bahsettirmeye hazırlanıyor. CBOT geliştirdiği sanal asistan projeleriyle şirketlerin davet karşılama maliyetini 5’te birine düşürüyor.

Son yıllarda şirketlerin müşteri tecrübesi ve sadakat tahlillerinde ehemmiyeti giderek artan chatbotlar bilhassa pandemi periyodunda şirketlerin müşterilerine süratli ve şahsileşmiş tahliller sunmalarını sağladı. Türkiye’nin yapay zeka tabanlı sanal asistanlar konusunda önder şirketi CBOT da 2020 yılında uygulamaya aldığı chatbot projeleriyle pek çok şirketin dijital dönüşümünde kritik bir rol oynadı. CBOT’un 2020 yılında imza attığı projelere bakıldığında; bankacılıktan telekom dalına, oyundan otomotive, startuplardan, taşınabilir hizmet/alışveriş uygulamalarına kadar geniş bir alanda faaliyet gösteren güçlü markalar için soruları cevaplayan ve süreçleri yapan chatbotlar geliştirdiği görülüyor.

80 milyona dokunacak çapta 400 milyon etkileşim


Çok sayıda özel şirketin ve kamu kurumunun dijital dönüşümünü şekillendiren CBOT milyonlarca kişinin tecrübelerini düzgünleştirdi. CBOT chatbotlarında 2020’de; farklı yaş kümelerinden, farklı sosyo-ekonomik kümelerden ve farklı dalların kullanıcılarından ve çalışanlarından gelen 400 milyon konuşma gerçekleşti. CBOT devam eden projeleriyle birlikte bugün 80 milyonluk geniş bir kitleye hizmet veren Türkiye’nin Yapay Zeka Platformu olarak 2021’de de emin adımlarla ilerliyor.

Ses yapay zekası CBOT SPEECH ile güçlenen bütünsel müşteri hizmetleri otomasyonu

Şirket; bir ses yapay zekası olan CBOT SPEECH eseriyle de bütünsel bir müşteri hizmetleri otomasyonu yapısı kuruyor. CBOT SPEECH şirketlerin çağrı merkezlerinde bulunan sesli karşılık sistemlerine (IVR) de dahil olarak artık sesli davetlerde da otomasyon sağlayabiliyor. Çağrı merkezini arayan  bir müşteri CBOT’un yapay zeka teknolojisi ile karşılanıyor ve  canlı bir insan ile konuşur üzere bir tecrübe sunularak, chatbot ile otomatik yanıtlanıp davet sonlandırılabiliyor. Böylelikle kurumların müşteri hizmetleri operasyonlarında insan + yapay zeka tahlilleri konumlandırılarak, kelam konusu hizmet daha verimli ve faal hale getiriliyor. CBOT, CBOT SPEECH ile artık uçtan uca  bir müşteri hizmetleri otomasyonu sağlayan platform olarak hizmet veriyor.

Bunun içinde yapay zeka ve diyalog idare sisteminin bulunduğu CBOT CORE, ses teknolojisinin bulunduğu CBOT SPEECH, entegrasyonların ve  diyalogların kod yazılmadan oluşturulabilmesini sağlayan CBOT FUSION dikkat çekiyor. Ayrıyeten, tüm diyalogların ayrıntılı raporlamasınının yanı sıra  yapay zeka kullanılarak değerli çıkarımlar alınmasını sağlayan CBOT ANALYTICS ve canlı bir müşteri temsilcisiyle ile yazışma yapılmasını sağlayan tekrar yapay zeka teknolojisi içeren CBOT LIVE CHAT, platformun bütünsel bir müşteri hizmeti sunmasını sağlıyor.

“Ar-Ge’ye gelirimizin %40’ını yatırıyoruz”

CBOT.jpeg


CBOT’un 2020 karnesine ait değerlendirmelerde bulunan CBOT Kurucu ve CEO’su Mete Aktaş: “CBOT olarak 2020 yılını değerli bir büyümeyle kapattık. İş iştiraklerimizi artırırken Türk mühendislerden aldığımız güçle geliştirdiğimiz yerli yapay zeka teknolojimizle platformumuzu daha ileri bir noktaya taşımaya devam ettik. Gelirinin %40’ını   yeniliğe, geliştirmeye ayıran Ar-Ge odaklı bir şirketiz ve CBOT Platformu en son teknoloji yapısını koruyacak formda geliştirmek bizim en kıymetli önceliğimiz. Bu nedenle bu yıl CBOT SPEECH ses yapay zekasını devreye almaktan büyük bir memnunluk duyuyoruz. Pandemi iş yapış formlarını ve bilhassa müşteri beklentilerini derinden etkiledi. Şirketlerin karşı karşıya kaldıkları dijital müşteri tipi yepisyeni çalışmaları zarurî kıldı. Diyalogsal yapay zeka tabanlı chatbotlar ve voicebotlar self servis seçeneği ile müşteri hizmetlerinde daha fazlasını, daha süratli sunmayı sağlıyor. Biz de bir ses  yapay zeka altyapısı olan CBOT SPEECH’i geliştirerek, CBOT PLATFORM’u  uçtan uca  hizmet veren bir yapıya kavuştuk. Artık şirketlere dijital müşteri tecrübesi noktasında bütünsel bir otomasyon sunabiliyoruz. CBOT olarak 2021’de de gereksinimlere karşılık vermeye, yalnızca Türkiye’de değil yurtdışındaki kurumların dijital dönüşümlerine öncülük etmeye devam edeceğiz.”
 

Similar threads

Son yıllarda şirketlerin müşteri tecrübesi ve sadakat tahlillerinde değeri giderek artan chatbotlar bilhassa pandemi devrinde şirketlerin müşterilerine süratli ve şahsileşmiş tahliller sunmalarını sağladı. Türkiye'nin yapay zeka tabanlı sanal asistanlar konusunda önder şirketi CBOT da 2020...
Cevaplar
0
Görüntüleme
60
Son yıllarda şirketlerin müşteri tecrübesi ve sadakat tahlillerinde ehemmiyeti giderek artan chatbotlar bilhassa pandemi devrinde şirketlerin müşterilerine süratli ve şahsileşmiş tahliller sunmalarını sağladı. Türkiye'nin yapay zeka tabanlı sanal asistanlar konusunda önder şirketi CBOT da 2020...
Cevaplar
0
Görüntüleme
48
Anlaşma kapsamında müşteri hizmetleri alanında dönüşüme liderlik eden CBOT’un yapay zeka tabanlı sanal asistanları; Next4biz’in iş süreçleri yönetimi (BPM), müşteri hizmetleri yönetimi (CSM) ve pazarlama ve satış yönetimi (CRM) çözümlerine entegre ediliyor. Gerçekleştirilen iş ortaklığı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
44
Türkiye'deki dijitale rahatlıkla adapte olan müşteri yapısı, Türk Bankalarının yenilikçi yaklaşımları, sektördeki geniş hizmet yelpazesi ve gelişmiş müşteri deneyimi yeni nesil teknolojilerin müşteri etkileşiminde sıklıkla tercih edilmesini destekliyor. Türkiye'deki mevduat bankalarını göz önüne...
Cevaplar
0
Görüntüleme
56
CBOT Kurucu ve CMO’su Çiler Ay: “Diyalog bazlı yapay zeka tahlilleri 2019 yılında işlerini bir adım öteye taşımak isteyen ve yapay zekanın somut yararlarını görmek isteyen şirketler tarafından çokça tercih edilen bir yıl oldu. 2020’de de chatbotların yükselişe geçeceğini ve bu pratiklere yönelik...
Cevaplar
0
Görüntüleme
161
858,464Konular
981,136Mesajlar
29,532Kullanıcılar
Üst Alt